02145323 02191004043

با بهترین هتل ‌های مارماریس آشنا شوید

مجله گردشگری سپهران 22 مرداد ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

مارماریس یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه است که بیشتر با سواحل زیبا، آب و هوای مدیترانه‌ای و امکانات تفریحی متعددی که دارد، شناخته می‌شود. طبیعت بکر و جاذبه‌های فرهنگی مارماریس، هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشانند. صرف نظر از همه جاذبه‌های این شهر بندری، قطعاً تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت در هتل‌های مارماریس خواهید داشت. در مارماریس هتل‌های باکیفیت و لوکس زیادی وجود دارد که خدمات عالی و امکانات رفاهی متنوعی را به مسافران ارائه می‌کنند. اگر قصد سفر به این شهر زیبا و پر جاذبه را دارید، این مقاله برای شماست. در این مقاله قصد داریم 15 مورد از بهترین هتل‌ های مارماریس را معرفی کنیم.

فورتزا بیچ ریزورت؛ از بهترین هتل های مارماریس

هتل فورتزا بیچ ریزورت یکی از هتل‌های 5 ستاره معروف و یکی از بهترین هتل ‌های مارماریس است که تنها 6 کیلومتر تا روستای فوق‌العاده حصارنو فاصله دارد. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به ساحل اختصاصی، استخرهای شنا، اسپا، رستوران و کافه ساحلی اشاره کرد.

از آنجا که فرودگاه دالامان در فاصله 114 کیلومتری فورتزا بیچ قرار دارد، یکی از خدمات بی‌نظیر این هتل ساحلی، شاتل فرودگاهی محسوب می‌شود. اتاق‌های شیک این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری به باغ‌های اطراف، دریا، استخر و کوه‌ها دارند. یکی از جذابیت‌های این هتل نزدیک بودن آن به پارک آبی آتلانتیس و قلعه مارماریس است.

  • موقعیت مکانی فورتزا بیچ ریزورت: https://maps.app.goo.gl/Zd8jY6h5xXhYHLqW7
  • وبسایت فورتزا بیچ ریزورت: https://fortezzahotel.com

فورتزا بیچ ریزورت؛ از بهترین هتل های مارماریس

    فورتزا بیچ ریزورت؛ از بهترین هتل های مارماریس

    هتل الیت ورلد مارماریس

    هتل الیت ورلد یک هتل 5 ستاره و یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل ‌های مارماریس است. این هتل امکانات بی‌نظیری مثل استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران‌های لوکس، باشگاه ورزشی، اسپا و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که سبب می‌شود خاطره خوبی از این شهر در ذهن شما ثبت شود.

    اتاق‌های این هتل نیز طراحی مدرن و جذابی دارند و به امکانات رفاهی مانند تلویزیون و اینترنت رایگان مجهز هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید درباره هتل الیت ورلد بدانید این است که به افراد زیر 14 سال خدمات ارائه نمی‌کند. از مزیت‌های دیگر این هتل موقعیت مکانی آن است که تا جاذبه‌های توریستی مارماریس مثل ساحل نیروانا، ساحل مارماریس و یکی از مراکز خرید مارماریس فاصله کمی دارد.

    • موقعیت مکانی هتل الیت ورد مارماریس: https://maps.app.goo.gl/Gu2VBtBduYtLKVhi
    • وبسایت هتل الیت ورد مارماریس: https://www.eliteworldhotels.com.tr/hotels/elite-world-marmaris

    تصویری از هتل الیت ورلد مارماریس

      تصویری از هتل الیت ورلد مارماریس

      هتل آکوا؛ از هتل های خانوادگی مارماریس

      هتل آکوا مارماریس در ساحل زیبای ایچملر واقع شده است و یکی از بهترین هتل‌ های مارماریس مناسبِ خانواده‌ها محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره علاوه بر دسترسی راحت به ساحل، چشم‌اندازهای زیبایی به دریا و فضای سبز اطراف دارید، به همین دلیل اقامت دلپذیری را در این هتل خواهید داشت.

      مینی بار، تلویزیون و بالکن اختصاصی از جمله امکانات مدرن اتاق‌های این هتل بی‌نظیر هستند. هتل آکوا امکانات تاریخی متعددی مثل چهار استخر، باشگاه ورزشی و اتاق ماساژ دارد که اقامت در این شهر را برای شما لذت‌بخش می‌کنند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که رستوران‌ این هتل تنوع غذایی بالایی شامل منوی بین‌المللی، مدیترانه‌ای و ترکی دارد.

      • موقعیت مکانی هتل آکوا: https://maps.app.goo.gl/y1jELkJGuEuFR6iH7
      • وبسایت هتل آکوا: http://www.hotelaqua.com

      نمایی از هتل آکوا مارماریس

        نمایی از هتل آکوا مارماریس

        هتل لابراندا مارس مارماریس

        لابراندا مارس یکی از هتل‌های 5 ستاره لوکس مارماریس است. اگر می‌خواهید اقامت در یکی از هتل‌های لوکس مارماریس را تجربه کنید، هتل لابراندای مارس مارماریس یکی از بهترین گزینه‌ها است. هتل لابراندا امکانات بی‌نظیری ازجمله اسپا، دو استخر روباز و یک ساحل خصوصی دارد. بنابراین اگر به دنبال آرامش هستید، این هتل گزینه‌های متعددی را برای شما فراهم کرده است.

        علاوه بر این، لابراندا پنج رستوران دارد که یکی از آن‌ها رستوران ایتالیایی پیزریا ایتالین است. از امکانات دیگر این هتل که از بهترین هتل ‌های مارماریس است، می‌توان به اینترنت رایگان و نگه‌داری از کودکان اشاره کرد که البته برای مورد دوم باید هزینه پرداخت کنید. همه ۴۴۱ اتاق آن مجهز به مینی بار، تلویزیون LCD و بالکن خصوصی هستند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل این است که در فاصله کوتاهی از ساحل مارماریس و پارک آبی آتلانتیس واقع شده است.

        • موقعیت مکانی هتل لابراندا مارس مارماریس: https://maps.app.goo.gl/TgmEqJspk3VUmmEu9
        • وبسایت هتل لابراندا مارس مارماریس: https://www.labranda.com/mares-marmaris

        تصویری از هتل لابراندا مارس مارماریس

          تصویری از هتل لابراندا مارس مارماریس

          گرین نیچر دیاموند؛ از هتل های لوکس مارماریس

          یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره مارماریس که در مرکز شهر واقع شده، اقامتگاه لوکس هتل گرین نیچر دیاموند است که امکانات متنوعی از جمله اینترنت رایگان، اتاق ماساژ، استخرهای روباز و سرپوشیده و ساحل خصوصی دارد. این هتل که از بهترین هتل‌ های مارماریس به حساب می‌آید، 639 اتاق دارد که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون‌ LED و بالکن‌ خصوصی هستند.

          یکی از امکانات رفاهی و جالب این هتل وجود یک سالن زیبایی است. برای انتخاب غذا و نوشیدنی هیچ محدودیتی در گرین نیچر دیاموند نخواهید داشت. این هتل 6 رستوران و 4 بار دارد و مهم‌تر اینکه می‌توانید از خدمات 24 ساعته اتاق استفاده کنید. شاید جالب باشد بدانید که در این هتل یک سالن کنفرانس بزرگ به مساحت هزار متر مربع و 3 اتاق جلسه هم وجود دارد.

          • موقعیت مکانی هتل گرین نیچر دیاموند: https://maps.app.goo.gl/nJh76CVGgPYwxYnp9
          • وبسایت هتل گرین نیچر دیاموند: https://www.greennaturediamond.com

          گرین نیچر دیاموند؛ از لوکس ترین هتل های مارماریس

            گرین نیچر دیاموند؛ از لوکس ترین هتل های مارماریس

            هتل تی یو آی بلو گرند آزور

            هتل 5 ستاره تی یو آی بلو گرند آزور از بهترین هتل ‌های مارماریس برای استراحت و کسب آرامش است. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این هتل مرکز خدمات اسپا و ماساژ است که بهترین راه برای رهایی از استرس محسوب می‌شود. به علاوه امکانات تفریحی متعددی در این مجموعه به چشم می‌خورد که استخرهای روباز و سرپوشیده و زمین تنیس تنها چند مورد از آن‌هاست.

            این هتل 324 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LED و بالکن‌های اختصاصی دارد. از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، فروشگاه‌ سوغاتی فروشی، 4 رستوران، کافه و بارهای مختلف اشاره کرد. از ویژگی‌های دیگر این هتل سالن کنفرانس و چندین اتاق‌ جلسه است.

            • موقعیت مکانی هتل تی یو آی بلو گرند آزور: https://maps.app.goo.gl/MwBKWKNRCqDGgwpw8
            • وبسایت هتل تی یو آی بلو گرند آزور: https://www.tthotels.com/tr/hotel/tui-blue-grand-azur

            هتل تی یو آی بلو گرند آزور

              هتل تی یو آی بلو گرند آزور

              هتل کوکس کلاب آداکوی؛ از هتل های مارماریس مخصوص بزرگسالان

              هتل کوکس کلاب آداکوی یکی از هتل‌های 5 ستاره مخصوص بزرگسالان در مارماریس است. کوکس کلاب آداکوی به دلیل داشتن یک سالن اسپا، از بهترین هتل‌ های مارماریس برای تجربه آرامش است. از امکانات لوکس این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، سونا و سالن ورزشی اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به هیجان هستید، حتماً اتاق بازی این هتل را امتحان کنید.

              در این هتل یک سالن کنفرانس و یک اتاق جلسه هم وجود دارد. خدمات 24 ساعته و داشتن 2 رستوران و بارهای متنوع از جمله بار ساحلی و بار کنار استخر از دیگر ویژگی‌های جذاب این هتل هستند. این هتل 151 اتاق با تلویزیون‌های LCD، بالکن‌های خصوصی و اینترنت بی‌سیم رایگان دارد.

              • موقعیت مکانی هتل کوکس کلاب آداکوی: https://maps.app.goo.gl/wcss5Q7sb64vhfrz5
              • وبسایت هتل کوکس کلاب آداکوی: https://www.cooksclub.com/en/cooks-club-adakoy-marmaris-turkey

              نمایی از هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس

                نمایی از هتل کوکس کلاب آداکوی مارماریس

                هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

                دی ریزورت گرند آزور یکی از هتل ‌های مارماریس 5 ستاره است که در فاصله چند قدمی دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل یک ساحل اختصاصی، یک استخر دارد و همه اتاق‌های آن مجهز به سیستم تهویه هستند. از جذابیت‌های این هتل، اتاق‌های آن هستند که چشم‌انداز زیبایی به دریای مدیترانه دارند. از جمله امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، چای‌ساز، قهوه ساز و یک مینی بار اشاره کرد.

                در رستوران گرند آزور انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را می‌توانید امتحان کنید. در این هتل یک سالن ماساژ، یک سالن بدنسازی، یک زمین تنیس و همچنین یک استخر سرپوشیده وجود دارد. یکی از امکانات خاص این هتل برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال، اتاق بازی است. به علاوه این هتل یک مرکز تجاری 24 ساعته، یک سالن کنفرانس و یک اتاق جلسه هم دارد.

                • موقعیت مکانی هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس: https://maps.app.goo.gl/1Z4bogMHYuFNBJoQ6

                تصویری از هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

                  تصویری از هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

                  گرین نیچر ریزورت اند اسپا؛ باشکوه ترین هتل مارماریس

                  لوکس ‌ترین هتل مارماریس، هتل 5 ستاره گرین نیچر ریزورت است که امکانات فراوانی از جمله دو استخر روباز، یک باشگاه و یک سونا دارد. همه اتاق‌های این هتل دارای مینی بار، بالکن‌های خصوصی، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن و گاوصندوق هستند. اگر بخواهیم از امکانات ویژه‌این هتل نام ببریم باید به خدمات خشکشویی و لباسشویی، سالن کنفرانس به مساحت هزار و 100 متر مربع و اتاق جلسه اشاره کنیم.

                  علاوه بر این موارد، این هتل یک رستوران و یک کافی‌شاپ هم دارد که خدمات 24 ساعته ارائه می‌کنند. در کنار استخر نیز یک بار وجود دارد که ریلکس کردن در آب را با صرف یک نوشیدنی تکمیل می‌کند. یکی از مزیت‌های هتل این است که با پارک آبی آتلانتیس، آکوا دریم و برخی سواحل مارماریس مثل ساحل بزرگ شهر مارماریس فاصله دارد.

                  • موقعیت مکانی هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا: https://maps.app.goo.gl/HV2HJz5P1fXFNS8u6
                  • وبسایت هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا: https://www.greennatureresortspa.com

                  باشکوه ترین هتل مارماریس؛ گرین نیچر ریزورت اند اسپا

                    باشکوه ترین هتل مارماریس؛ گرین نیچر ریزورت اند اسپا

                    هتل بلو بی پلاتینوم

                    هتل بلو بی پلاتینوم تنها چند قدم تا پارک آبی آتلانتیس و ساحل مارماریس فاصله دارد. این هتل لوکس 5 ستاره که از بهترین هتل ‌های مارماریس به شمار می‌رود، امکانات و خدمات بی‌نظیری دارد. همه 441 اتاق بلو بی پلاتینوم مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون‌ پلاسما و بالکن‌های خصوصی هستند. این هتل دارای 4 استخر روباز، ساحل خصوصی و یک سالن اسپا است.

                    از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به مرکز تجاری، خشکشویی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. از دیگر جذابیت‌های بی‌پایان این هتل، رستوران آن است که انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را سرو می‌کند. کنند این هتل در فاصله 0.7 کیلومتری از پارک آبی آکوا دریم و 2.2 کیلومتری خیابان بار مارماریس قرار دارد.

                    • موقعیت مکانی هتل بلو بی پلاتینوم: https://maps.app.goo.gl/L342CSEKb7W7EUZ46
                    • وبسایت هتل بلو بی پلاتینوم: http://www.bluebayplatinum.com

                    نمایی از هتل بلو بی پلاتینوم

                      نمایی از هتل بلو بی پلاتینوم

                      هتل اورکا لوتوس؛ از بهترین هتل های ساحلی مارماریس

                      هتل 5 ستاره اورکا لوتوس بیچ از بهترین هتل ‌های ساحلی مارماریس است که امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان خود فراهم کرده است. از جمله خدمات لوکس این هتل می‌توان به سالن ماساژ و فیشال اشاره کرد. از جذابیت‌های این هتل ساحل خصوصی آن و همچنین کلوپ شبانه، باشگاه و اتاق بازی است. خشکشویی و لباسشویی، پذیرش 24 ساعته، یک سالن کنفرانس به مساحت 600 متر مربع و یک اتاق جلسه هم از دیگر امکانات ویژه‌این هتل هستند.

                      اورکا لوتوس بیچ 5 رستوران دارد که خدمات 24 ساعته ارائه می‌کنند. 3 بار ساحلی هم در این هتل وجود دارد که لذت حضور در ساحل را با یک نوشیدنی خنک تکمیل می‌کنند. از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به مینی بار، گاوصندوق‌ و دستگاه‌های قهوه ساز/چای‌ساز اشاره کرد. مهم‌تر از همه اینکه این هتل فاصله‌ای کمی تا ساحل مارماریس، ساحل ایچملر، پارک آبی آتلانتیس مارماریس و پارک آبی آکوا دریم دارد.

                      • موقعیت مکانی اورکا لوتوس: https://maps.app.goo.gl/zy7h5e1uptRLBtzk7
                      • وبسایت هتل اورکا لوتوس: https://www.orkalotusbeach.com

                      هتل اورکا لوتوس؛ از بهترین هتل های ساحلی مارماریس

                        هتل اورکا لوتوس؛ از بهترین هتل های ساحلی مارماریس

                        هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

                        هتل الگانس اینترنشنال یکی دیگر از بهترین هتل‌ های مارماریس با 5 ستاره است که امکانات ویژه‌ای مثل اسپا، دو استخر روباز، ساحل خصوصی و اینترنت بی‌سیم رایگان دارد. اگر به غذاهای ترکی علاقه دارید، حتماً در هزینه سفر به مارماریس مبلغ بیشتری را برای اقامت کنار بگذارید و غذاهای رستوران بیگونویل را امتحان کنید.

                        همه اتاق‌های هتل به امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون LCD و اینترنت بی‌سیم رایگان مجهز هستند. هتل الگانس هتلز اینترنشنال تنها چند قدم با پارک آبی آتلانتیس و 4 دقیقه پیاده‌ تا ساحل مارماریس فاصله دارد. پارک آبی آکوا دریم و خیابان بار مارماریس نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

                        • موقعیت مکانی هتل الگانس اینترنشنال مارماریس: https://maps.app.goo.gl/1X7vYuYQWbA3f9os8
                        • وبسایت هتل الگانس اینترنشنال مارماریس: http://www.elegancehotels.com

                        نمایی از هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

                          نمایی از هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

                          هتل کاسا د ماریس؛ هتل 5 ستاره بزرگسالان در مارماریس

                          از دیگر هتل ‌های مارماریس در ترکیه، هتل 5 ستاره کاسا دی ماریس است که فقط به افراد بالای 16 سال خدمات ارائه می‌کند. این هتل امکانات ویژه‌ای برای ریلکس کردن مهمانان خود فراهم کرده که ازجمله آن‌ها سالن اسپا، ساحل خصوصی، استخر روباز و سونا هستند. برای صرف غذاهای خوشمزه به سراغ رستوران ماریس و برای صرف نوشیدنی‌های تازه به سراغ بار کنار استخر بروید.

                          همه اتاق‌های این هتل به امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون LCD و بالکن‌های مبله مجهز هستند. هتل کاسا دی ماریس در فاصله‌ 4 دقیقه‌ای از ساحل مارماریس قرار دارد. برای رسیدن به پارک آبی آتلانتیس هم تنها کافی است 5 دقیقه‌ را با ماشین پشت سر بگذارید. علاوه بر این پارک آبی آکوآ دریم و خیابان بار مارماریس نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

                          • موقعیت هتل کاسا د ماریس: https://maps.app.goo.gl/wcss5Q7sb64vhfrz5
                          • وبسایت هتل کاسا د ماریس: https://www.cooksclub.com/en/cooks-club-adakoy-marmaris-turkey

                          تصویری از هتل کاسا د ماریس مارماریس

                            تصویری از هتل کاسا د ماریس مارماریس

                            هتل گرند پاشا

                            آخرین مورد از هتل‌ های مارماریس ترکیه که به معرفی آن خواهیم پرداخت، هتل گرند پاشا یکی از هتل‌های 5 ستاره است که خدمات و امکانات رفاهی متعددی از جمله ساحل خصوصی، استخر روباز، کلاب شبانه، اینترنت بی‌سیم رایگان، مرکز مراقبت از کودکان و اتاق بازی دارد.

                            به علاوه گرند پاشا دو رستوران و یک بار هم دارد که لذت اقامت در این هتل را کامل می‌کند. همه اتاق‌های هتل یخچال، تلویزیون‌ LED و بالکن‌ خصوصی دارند.

                            • موقعیت مکانی گرند پاشا: https://maps.app.goo.gl/GFRf2eY5ZWh5gZm16
                            • وبسایت گرند پاشا: http://www.pasahotels.com

                            هتل گرند پاشا مارماریس

                            هتل گرند پاشا مارماریس

                            گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس؛ از هتل های اقتصادی تر مارماریس ترکیه

                            گرند یازیچی کلاب مارماریس یکی از هتل ‌های مارماریس 4 ستاره است که امکانات ویژه‌ای مثل سالن اسپا،2 استخر سرپوشیده و 2 استخر روباز دارد. همه 543 اتاق این هتل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون‌ LED و بالکن‌ خصوصی دارند.

                            اگر فرزند کوچک دارید می‌توانید هنگام خرید، کودکانتان را به مرکز خدمات مراقبت از کودکان این هتل بسپارید. این هتل 7 رستوران و 2 بار دارد که به اضافه خدمات 24 ساعته هتل، لذت خوردن و نوشیدن غذاها و نوشیدنی‌ها مختلف را در هر زمان ممکن می‌کنند. در پایان هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس یک سالن بزرگ به مساحت 1304 متر مربع را به برگزاری کنفرانس اختصاص داده است.

                            • موقعیت مکانی هتل یازیچی کلاب مارماریس پالاس: https://maps.app.goo.gl/6mCC5LnkuMopyg7A8
                            • وبسایت هتل یازیچی کلاب مارماریس پالاس: https://www.grandyazicihotels.com/club-turban-thermal

                            تصویری از هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

                              تصویری از هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

                              تجربه حضور در بهترین هتل‌ های مارماریس

                              مارماریس یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه است که هر ساله در تابستان میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. در این شهر بندری هتل‌های زیادی وجود دارد که اغلب آن‌ها را می‌توان در لیست بهترین هتل ‌های مارماریس قرار داد. در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه بهترین هتل ‌های مارماریس 5 ستاره و همچنین بهترین هتل ‌های مارماریس 4 ستاره را که امکانات و خدمات لوکسی به مهمانان خود ارائه می‌کنند را معرفی کنیم. پس اگر تصمیم دارید در تابستان با تور مارماریس سفری به این شهر زیبا داشته باشید، مطمئن باشید که اقامت لذت‌بخشی را در هتل‌های لوکس این شهر تجربه خواهید کرد.

                              سوالات متداول:

                              ۱- بهترین هتل‌های مارماریس کدام‌ها هستند؟

                              بهترین هتل‌های مارماریس شامل هتل‌های لوکس و پنج ستاره مانند هتل گراند یازیچی کلاب توربان، هتل مارماریس پالاس و هتل دی‌-ریزورت گرند آزور هستند. این هتل‌ها با ارائه خدمات عالی، امکانات متنوع و موقعیت‌های مکانی فوق‌العاده در نزدیکی ساحل، گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت هستند.

                              ۲- آیا هتل‌های مارماریس امکانات خانواده‌پسند دارند؟

                              بله، بسیاری از هتل‌های مارماریس امکانات و خدمات ویژه‌ای برای خانواده‌ها ارائه می‌دهند. این امکانات شامل استخرهای کودکان، باشگاه‌های کودکان، فعالیت‌های تفریحی متنوع و اتاق‌های خانوادگی بزرگ و راحت هستند. هتل‌هایی مانند گراند یازیکی کلاب توربان و مارماریس پالاس به‌ویژه برای خانواده‌ها مناسب هستند.

                              مقالات پربازدید
                              6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC