02145323 02191004043

هتل گاما پالاس باتومی

هتل گاما پالاس باتومی
gama palace Hotel batumi
درجه هتل:

 هتل‌های گرجستان است که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگرانی است که برای گذراندن تعطیلات به باتومی سفر می‌کنند. هتل  گاما پالاس با دارا بودن 4 ستاره، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامتی راحت و باکیفیت در این شهر زیبا هستند.

ویژگی های این هتل

امکانات این هتل به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید یک تجربه دلپذیر و راحت را در طول اقامت خود داشته باشید. از جمله امکانات قابل توجه هتل گاما باتومی می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن اشاره کرد که در تمامی فصول سال اقامتی دلپذیر را فراهم می‌کند. رستوران و کافی‌شاپ این هتل با ارائه منوی متنوع غذایی و نوشیدنی، لحظاتی خوش را برای مهمانان رقم می‌زنند.

اتاق‌های هتل به زیبایی طراحی شده و دارای امکانات کافی نظیر کمد و قفسه برای نگهداری وسائل شخصی شما هستند. همچنین، وجود امکانات تفریحی و خدمات نظافت روزانه به شما این اطمینان را می‌دهد که زمان خود را به بهترین شکل ممکن سپری خواهید کرد.

برخورد محترمانه و حرفه‌ای پرسنل، حمل بار راحت و پذیرش 18 ساعته، همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق‌ها از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل به شمار می‌آیند. وجود خدمات لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق نیز، راحتی بیشتری را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

به طور کلی، انتخاب هتل گاما باتومی می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و اقامتی راحت و خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. این هتل با امکانات و خدمات خود به هر گونه نیاز مهمانان پاسخگو خواهد بود و می‌تواند انتخابی عالی برای اقامت در باتومی باشد.

امکانات و خدمات هتل گاما پالاس باتومی ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC