02145323 02191004043

هتل بست وسترن پریمیر دبی

هتل بست وسترن پریمیر دبی
best western premier Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل بست وسترن پریمیر دبی یک هتل چهار ستاره است که امکانات فوق‌ العاده‌ای دارد. در این متن به بررسی ویژگی‌های این هتل با ذکر جزئیات بیشتر پرداخته خواهدشد. هتل Best Western Premier Hotel Dubai دارای یک ساختمان مدرن است که با رزرو آن می‌توانید یک سفر رویایی را در دبی تجربه کنید. فضای عمومی هتل توسط بهترین طراحان مبله شده‌است و یک مکان شیک و پر از آرامش را برای اقامت شما تعبیه کرده‌اند. جاهای دیدنی دبی مانند: دهکده جهانی دبی، ساحل جمیرا، باغ پروانه‌های دبی و ... هستند که بسیار متعدد و متنوع هستند، علاوه بر اقامت راحت در این هتل می‌توانید از این جاذبه‌های دیدنی نیز بازدید کنید و سفر بسیار لذت بخشی را تجربه کنید. فاصله هتل تا مسجد جامع دبی ۵.۷ کیلومتر، فاصله تا مرکز تجارت جهانی دبی ۴ کیلومتر و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی ۴ کیلومتر است

از امکانات عمومی این هتل می‌توان به وجود خدمات دربانی و نگهبانی ۲۴ ساعته آن اشاره کرد که امنیت مسافران را تضمین می‌کند. شما در جای جای هتل Best Western Premier Hotel Dubai می‌توانید از اینترنت پرسرعت وای فای بهره ببرید و از اطریق اینترنت و در فضای آرامش بخش هتل کارهایتان را نیز پیش ببرید. مسافران می‌توانند از استخر روباز و اسپای بسیار حرفه‌ای نیز بهره ببرند. استخر در طبقه آخر تعبیه شده‌است و امکانات مورد نیاز مانند حوله را نیز دارد. استفاده از استخر برای تمام سنین آزاد است و تمام رده های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که استخر هتل از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به روی مسافران باز است. از امکانات امنیتی دیگر در این هتل می‌توان به وجود دوربین‌های مداربسته در سالنها و حس‌گرهای دود و آتش در بخش‌های مختلف هتل اشاره کرد. در خود این مجموعه صرافی نیز وجود دارد تا به راحتی بتوانید پول خود را به پول رایج کشور امارات تبدیل کنید. از امکانات بهداشتی می‌توان به نظافت روزانه و لاندری و خشکشویی هتل اشاره کرد که برای استفاده از آن نیاز است تا هزینه مجزایی پرداخت شود. حمام، دستشویی و سایر امکانات هتل بطوری تعبیه شده‌است که افراد معلول هم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. در ضمن این هتل با داشتن آسانسور حتی در طبقات بالاتر هم می‌تواند مکان مناسب و راحتی برای اقامت مسافران باشد. کارکنان هتل می‌توانند به زبانهای انگلیسی، عربی، فیلیپینی و هندی با مردم سخن بگویند. اگر مسافری در دبی اتومبیل شخصی داشته‌باشد می‌تواند از پارکینگ هتل برای پارک خودرو خود استفاده کند. استفاده از این پارکینگ نیاز به هزینه اضافی دارد. ورزشکاران می‌توانند در باشگاه ورزشی و مدرن هتل در طول مدت اقامتشان ورزش کنند و به فعالیت‌های بدنی خود ادامه دهند.

اتاق‌های هتل Best Western Premier Hotel Dubai در عین مدرن بودن بسیار ساده هستند و تقریبا تمام امکانات رفاهی در آن‌ها وجود دارد. تلویزیون صفحه تخت بزرگی در تمام واحدها وجود دارد و قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای در آن وجود دارد. اینترنت در تمام واحدهای هتل بصورت رایگان قابل دسترسی است. حمام و دستشویی فرنگی بصورت اختصاصی در هر اتاق وجود دارد و حوله و لوازم بهداشتی در آن‌ها موجود است. چای‌ساز، چراغ‌خواب و مینی بار نیز از سایر امکانات تعبیه شده در واحدهای این هتل است. انواع واحدهای اقامتی در این هتل شامل موارد زیر است:
• واحد استودیو با یک تخت دبل
• واحد دلوکس توئین
• واحد کینگ سوپریور
• واحد سوپریور توئین
• واحد دابل دلوکس
• سوئیت اکزگتیو
• واحد خانوادگی

امکانات و خدمات هتل بست وسترن پریمیر ‌
رستوران آسانسور خشکشویی صندوق امانات ماساژ
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC