02145323 02191004043

هتل پولمن داون تاون دبی

هتل پولمن داون تاون دبی
pullman downtown Hotel dubai
درجه هتل:
دبی


هتل پولمن داون تاون دبی یک هتل ۵ ستاره جهانی است که در منطقه Business Bay در مجاورت برج خلیفه، دبی مال و منطقه مرکز شهر دبی واقع شده است. میهمانان می‌توانند از میان انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های منحصربه‌فرد، که در ۱۹ طبقه گسترده شده‌اند، مناظری از کانال دبی، خط افق شهر یا برج خلیفه را انتخاب کنند. آبشار کانال آبی دبی، باغ معجزه دبی، آکواریوم شارجه و فواره دبی از دیگر جاذبه‌های گردشگری دبی هستند که به هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۱۱ کیلومتر یا ۱۵ دقیقه تا این هتل فاصله دارد.


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل Pullman Dubai Downtown Hotel در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جابه‌جایی بین طبقات، آسانسور وجود دارد. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامتی راحتی را تجربه کنند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان بهره‌مند شوند. برای راحتی هر چه بیشتر میهمانان شاتل فرودگاهی نیز به صورت رفت و برگشت ارائه می‌شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. در باشگاه کاملاً مجهزی که تنها زمین بازی اسکواش در این منطقه محسوب می‌شود، می‌توانید دوباره انرژی بگیرید. همچنین می‌توانید زمانی را برای خود اختصاص دهید و در اسپا با مجموعه‌ای از درمان‌های بدن که توسط درمانگران آموزش‌دیده بین‌المللی ارائه می‌شود، استراحت کنید. خدمات زیبایی از قبیل مانیکور، پدیکور، درمان‌های پوستی، ماساژ و اتاق بخار نیز در دسترس هستند. یک استخر روباز نیز وجود دارد. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و به بدن خود استراحت دهید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهید. این هتل با محیطی تمیز و پاکیزه خدمات خانه‌داری را به صورت روزانه ارائه می‌دهد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان است. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل پولمن داون تاون دبی به زبان‌‌های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی و روسی مسلط بوده و با خوش‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند.



انواع اتاق‌های هتل Pullman Dubai Downtown Hotel عبارتند از:
• اتاق کینگ اکسکیوتیو با چشم‌انداز برج خلیفه
• اتاق کینگ لوکس با چشم‌انداز کانال دبی
• اتاق کینگ سوپریور
• سوئیت سوپریور
• اتاق توئین اکسکیوتیو با چشم‌انداز برج خلیفه
• اتاق کینگ لوکس با چشم‌انداز کانال دبی
• اتاق توئین سوپریور
• سوئیت پریمییر
• سوئیت لوکس
همه اتاق‌ها دارای میز کار با اینترنت سیمی یا WiFi هستند. حمام‌های مرمرین دارای وان و دوش هستند. همچنین همه اتاق‌های هتل پولمن داون تاون دبی مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس و فضای نشیمن هستند.

در طول اقامت خود می‌توانید از صبحانه آلاکارت در رستوران تازه افتتاح شده Couqley French Brasserie با تراس روباز مشرف به کانال لذت ببرید. غذاهای آلمانی و نان تازه پخته شده، شیرینی‌ها و سالادهای متنوع در Brothaus Bistro & Bakery تا ساعت یک بامداد ارائه می‌شوند. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن، غذای مخصوص کودک، عصرانه و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا نیز در دسترس هستند.

فاصله تا فواره دبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا سیاره سبز دبی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک صفا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث: ۱۰ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل پولمن داون تاون دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته کافه حمام
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC