02145323 02191004043

هتل رادیسون بیچ ریزورت پالم جمیره دبی

هتل رادیسون بیچ ریزورت پالم جمیره دبی
radisson beach resort palm jumeirah Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
هتل رادیسون بیچ ریزورت پالم جمیرا دبی (Radisson Beach Resort Palm Jumeirah) یکی از هتل‌های ۴ ستاره دبی است که در سال ۲۰۲۲ افتتاح شده است. این هتل در چند قدمی ساحل و با فاصله‌ای ۱۴ دقیقه‌ای از برج‌العرب قرار دارد. برای عزیمت به سایر نقاط شهر هم می‌توانید با ۶ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه منوریل Al Ittihad Park برسید.

این مجموعه بیش از ۳۸۰ واحد اقامتی دارد. بعضی واحدها دارای بالکن دید رو به شهر و رو به دریا هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و میز کار و مبلمان دارند. بعضی دیگر از امکانات این واحدها را لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات و تلویزیون صفحه تخت تشکیل می‌دهند. همچنین در اتاق‌های این مجموعه امکان کشیدن سیگار وجود ندارد.

کافی‌شاپ و رستوران‌های این مجموعه با نوشیدنی و غذاهای مختلف پذیرای مهمانان هستند. در رستوران‌های هتل انواع غذاهای تگزاسی ـ مکزیکی و بین‌المللی طبخ می‌شود. همچنین شما می‌توانید صبحانه خود را با انواع غذاهای گرم و سرد و در سبک‌های کانتیننتال، گیاهی، آمریکایی و حلال به‌صورت سلف‌سرویس صرف کنید.

این مجموعه تازه‌تاسیس دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز و رایگان و اتاق خانوادگی است. با امکانات اسپای این هتل نیز می‌توانید لذت بیشتری از لحظات اقامت و استراحت‌تان ببرید. همچنین  اینترنت بی‌سیم و پارکینگ نیز به‌صورت رایگان در دسترس مهمانان است. روم‌سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته هم از دیگر امکانات این هتل این هتل به‌شمار می‌رود.
امکانات و خدمات هتل رادیسون بیچ ریزورت پالم جمیره ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC