02145323 02191004043

هتل سیتی مکس البرشا ات د مال دبی

هتل سیتی مکس البرشا ات د مال دبی
citymax al barsha at the mall Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
     

هتل سیتی مکس البرشا دبی در شهر دبی و در کنار خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و جزو زنجیره هتل های CITY MAX می‌باشد. هتل سیتی مکس البرشا درست در روبروی مرکز خرید امارات واقع شده است و گردشگران تور دبی به راحتی می‌توانید به این بازار رفته و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

ویژگی بارز هتل سیتی مکس البرشا دبی موقعیت مناسب مکانی آن می باشد به طوری که مرکز اسکی در 300 متری، بازار امارات در 500 متری، پارک البرشا در 2 کیلومتری و برج العرب در 5 کیلومتری این هتل قرار دارند. همچنین طی 10 دقیقه به وسیله اتوبوس یا تاکسی می‌توانید به پارک ساحلی جمیره رفته و از آنجا لذت ببرید. ایستگاه مترو در 500 متری این هتل واقع شده است.

میهمانان میتوانند به راحتی به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی مستقر در مجاورت هتل دسترسی داشته و ظرف اندک زمانی سواره نیز، به منطقه آزاد Jebel Ali و دیگر مناطق تجاری دست یابند.هتل کمتر از 25 کیلومتر تا فرودگاه شهر دبی فاصله دارد. پارکینگ رایگان موجود می باشد. اتاق ها با طراحی بسیار عالی و دکوراسیونی زیبا و چشم نواز باعث خواهد شد تا از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرید.

اتاق ها تمیز و پاکیزه باشد. هرچند هتل ۳ ستاره است اما معماری بسیار زیبای هتل مانند هتل های مجلل دبی است. هتل ۳ ستاره سیتی مکس البرشا به مراکز خرید منطقه جبل علی که اجناسی با کیفیت و قیمت مناسب دارد، نزدیک می باشد.

امکانات و خدمات هتل سیتی مکس البرشا ات د مال ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ خشکشویی
استخر سرباز استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC