02145323 02191004043

هتل سوئيس المروج دبی

هتل سوئيس المروج دبی
swiss al murooj Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
مشخصات هتل سوئيسوتل المروج داون تاون دبي
موقعیت هتل :
این هتل بخشی از مجتمعprize-winning Al Murook در قلب منطقه تجاری دبی است. این شهر به دلیل معماری و موقعیتی که دارد ، یک جاذبه واقعی شهر است ، مقصدی ایده آل برای مسافران تجاری و تعطیلات میباشد. هتل در خیابان معروف شیخ زاید و جنب شهر به اصطلاح مالی بین المللی دبی قرار دارد. مرکز کنگره فقط سه دقیقه با هتل فاصله دارد ، در حالی که جبل علی ، دبی مدیا سیتی و اینترنت سیتی دبی کمتر از بیست دقیقه با هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر با هتل فاصله دارد.
امکانات هتل :
هتل 387 اتاق دارد و آسانسور و میز پذیرش نیز دارد. اشیاء با ارزش را میتوان به صورت ایمن و راحت در گاوصندوق نگهداری کرد. دسترسی به اینترنت وای فای در فضای عمومی به مهمانان اجازه می دهد تاتا به کارهای اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند . هتل دارای امکانات قابل دسترسی با ویلچر است. فروشگاه های مختلفی از جمله سوپر مارکت و فروشگاه خرید سوغاتی در دسترس است. زمین هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات پارکینگ در دسترس مهمانان شامل گاراژ و پارکینگ است. خدمات بیشتر شامل خدمات نگهداری از نوزاد ، کمک پزشکی ، سرویس اتاق ، سرویس زنگ هشدار ، خدمات خشکشویی ، آرایشگاه و پزشک هتل می باشد.
اتاق های هتل :
اتاقها دارای یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه و حمام هستند. تهویه هوا و گرمایش مرکزی درجه حرارتت مناسب را تضمین می کند. در بعضی از اتاق ها دارای بالکن میباشند . اتاق خواب های جداگانه در دسترس است. برای مهمانان خردسال می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات ، و یک میز نیز در دسترس است. از ویژگی های اضافی آن می توان به یخچال مینی و ایستگاه چای / قهوه اشاره کرد. یک ست اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن مستقیم ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابل و اینترنت وای فای نیز ارائه شده است. امکانات ارائه شده در اتاق ها شامل دمپایی و یک روزنامه است. در حمام ها سشوار و حوله وجود دارد که مجهز به دوش و وان است. هتل دارای اتاق های خانوادگی ، 106 اتاق غیر سیگاری و 1 اتاق استعمال دخانیات است.
ورزش/سرگرمی :
میهمانان می توانند در یکی از 2 استخر روباز به شنا بپردازند. یک فضا شنا برای کودکان نیز وجود دارد. جکوزی میهمانان را برای یک استراحت دعوت میکند و یک اسنک در کنار استخر هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد فضای راحتی برای استراحت و لذت بردن از گرمای آفتاب در دسترس میهمانان میباشد . میهمانان ورزشکار می توانند از تنیس لذت ببرند. هتل ورزش های سرپوشیده متعددی از جمله سالن بدنسازی ، تنیس روی میز و بیلیارد دارد یا با پرداخت هزینه اسکواش را نیز ارائه می دهد. یک منطقه سلامتی با سونا و حمام بخار وجود دارد و می توانید جکوزی و ماساژ درمانی(با هزیمه) بگیرید. میهمانان می توانند از طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرمی از جمله باشگاه ورزش های شاد و کلوپ تفریحی لذت ببرند.
پذیرایی و غذا :
اتاق غذاخوری شامل رستوران با تهویه مطبوع ، اتاق غذاخوری ، کافه ، است. گزینه های پذیرایی شاملدو وعده غذایی وو وعده های غذایی کامل است. صبحانه ، ناهار و شام گزینه های بسیار خوشمزه ای را ارائه می دهید. گزینه های ویژه مانند غذاهای گیاهی نیز موجود است. هتل همچنین میان وعده ارائه می دهد. هتل مجموعه ای از نوشیدنی هایمتنوع را ارائه می دهد.
امکانات و خدمات هتل سوئيس المروج ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی کافه بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC