02145323 02191004043

هتل کاو روتانا دبی

هتل کاو روتانا دبی
the cove rotana Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

د کو رتانا ریزورت رأس الخیمه 

اقامتگاه کوو روتانا که در آن جذابیت سنتی منحصر به فرد فرهنگ عربی را در بر می‌گیرد، در یک ورودی آب ایده‌آل در ساحل راس الخیمه مشرف به خلیج فارس با 2 رستوران، 4 بار و 600 متر ساحل خصوصی واقع شده است. میهمانان می توانند از وای فای رایگان در مناطق عمومی استراحتگاه لذت ببرند.

همه اتاق ها به سبک معاصر عربی مبله شده اند. آنها یک تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت و یک قسمت نشیمن ارائه می دهند. برخی از اتاق ها دارای بالکن یا تراس خصوصی هستند. ویلاهای مهمان لوکس دارای منظره باغ یا تالاب هستند که برخی از آنها دارای استخر خصوصی هستند.

رستوران‌های کوو روتانا ریزورت - راس‌الخیمه شامل انتخاب‌های گسترده‌ای از بوفه‌های بین‌المللی با غذاهای برجسته شرقی و غذاهای مدیترانه‌ای است. تنقلات و نوشیدنی های سبک نیز در ساحل و بار کنار استخر سرو می شود.

باشگاه تناسب اندام و تناسب اندام بادی لاین دارای یک باشگاه ورزشی و کلاس های تناسب اندام پیشرفته است. طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی و همچنین ماهیگیری و سفرهای گلف در دسترس است و باشگاه کودکان فلیپرز از بچه‌های کوچک مراقبت می‌کند.

هتل کوو روتانا تنها چند دقیقه با ماشین از فرودگاه راس الخیمه و 45 دقیقه از دبی در جاده تازه ساخته شیخ محمد بن زاید فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل کاو روتانا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC