02145323 02191004043

هتل موون پیک دبی

هتل موون پیک دبی
movenpick Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
مشخصات موونپیک هتل بر دبی
موقعیت هتل :
این هتل لوکس در مرکز شهر دبی واقع شده است.
امکانات هتل :
هتل دارای 232 اتاق و دارای آسانسور است. پرسنل در میز پذیرش در لابی با خوشرویی پاسخگوی همه سوالات میهمانان هستند. امکانات رفاهی شامل یک صندوق امانات و یک سرویس مبادله ارزی است. دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان ارائه می شود. هتل دارای امکانات قابل دسترسی با ویلچر است. تعدادی مغازه نیز وجود دارد. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. سایر خدمات شامل خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ترجمه ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی ، آرایشگاه و اتوبوس شاتل هتل است.
اتاق های هتل :
اتاق ها دارای آشپزخانه و حمام هستند. تهویه هوا درجه حرارت مناسب اتاق را تضمین می کند. تمام اتاق ها فرش هستند و یک تختخواب سایز کینگ دارند. صندوق امانات ، مینی بار و یک میز نیز در دسترس است. یخچال ، مینی یخچال و ایستگاه چای / قهوه از ویژگی های استاندارد هستند. یک مجموعه اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده و دسترسی به اینترنت ، تلفن و تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابلی نیز فراهم شده است. سرویس بهداشتی مجهز به دوش و وان است. سشوار ، آینه و حوله برای استفاده روزانه در دسترس است. می توان اتاق های مخصوص ویلچر رزرو کرد. هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.
ورزش/سرگرمی :
در حالی که بزرگسالان در استخر روباز شنا می کنند ، کودکان می توانند در محل شنا خود از آب بازی لذت ببرند. سالن های آفتاب و چترهای آفتابی در تراس ، میهمانان را برای استراحت و ریلکسیشن دعوت می کنند. نوشیدنی های با طراوت در اسنک بار استخر سرو می شوند. برای علاقه مندان به ورزش نیز طیف گسترده ای از فعالیت های داخلی از جمله سالن بدنسازی ، تنیس روی میز ، بدمینتون و دارت ارائه می شوند. مجموعه سلامتی در هتل وجود دارد که شامل اسپا ، سونا ، حمام بخار ، سالن زیبایی و ماساژهای درمانی است. یک باشگاه ورزشهای شاد و یک کلاب تفریحی نیز گزینه هایی برای سرگرمی هستند.
پذیرایی و غذا :
مجموعه غذاخوری شامل رستوران ، یک اتاق ناهارخوری و یک کافه و... است. گزینه های پذیرایی شامل دو وعده غذایی و سه وعده غذایی همه جانبه است. از جمله مزایای اقامت ، ارائه نوشیدنی های گوناگون است. صبحانه ، بوفه ناهار و شام غذاهای متنوعی را ارائه می دهد.
امکانات و خدمات هتل موون پیک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار یخچال کافه بار حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس
سونا بیلیارد
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC