02145323 02191004043

هتل سوئیس بلین لگیان کوتا

هتل سوئیس بلین لگیان کوتا
swiss blinn legian Hotel kuta
درجه هتل:

هتل سوئیس بلین لگیان (Swiss Belinn Legian) یکی از هتل های اندونزی است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در بالی انتخاب می کنند. هتل سوئیس بلین لگیان هتلی 4 ستاره در بالی است و با توجه به 4 ستاره بودن این هتل می توانید اقامتی با امکانات تقریبا خوب را داشته باشید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی، نظافت روزانه، برخورد مناسب پرسنل، حمل بار، پذیرش 18 ساعته، اینترنت پر سرعت در اتاق، کمد و قفسه کافی در اتاق، لاندری و خدمات 24 ساعته اتاق اشاره نمود. به طور کلی انتخاب هتل نام برده شده می تواند اقامت خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

هتل سوئیس-بلین لگیان یک هتل لوکس 4 ستاره است که در نزدیکی مرکز ساحل لگیان واقع شده است. ساحل لگیان فاصله زیادی از هتل ندارد. در فاصله ۵ دقیقه‌ای پیاده‌روی از ساحل لگیان قرار دارد، دارای یک استخر شنا در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام است. دسترسی به اینترنت وای‌فای رایگان در تمام هتل فراهم شده است.

امکانات
هتل سوئیس بلین لگیان یک ملک بدون سیگار است. امکانات غذایی در این هتل شامل یک رستوران می‌شود. همچنین خدمات اتاق نیز در دسترس است. مناطق عمومی در سوئیس بلین لگیان به خوبی کولر دارند. سایر امکانات هتل شامل زمین تنیس است. امکانات تفریحی: هتل دارای یک استخر شنا در فضای باز است. خدمات دیگر: خدمات پیشخدمت، خشکشویی/خدمات لباسشویی، آسانسور، امکانات لباسشویی، کمک پزشکی در دسترس، خدمات تور/بلیط و خدمات عروسی.

امکانات حمل و نقل/پارکینگ
هتل سوئیس بلین لگیان برای رفت و آمد به فرودگاه با پرداخت هزینه اضافی، خدمات حمل و نقل ارائه می‌دهد. برای راحتی مهمانان، پارکینگ نیز بدون هزینه اضافی ارائه می‌شود. 

بیشتر اتاق‌های هتل که مجهز به تهویه مطبوع هستند، با تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای همراه با دی‌وی‌دی پلیر و مینی‌بار با یخچال طراحی شده‌اند. همچنین در هر اتاق گاوصندوق و نشیمن وجود دارد. حمام‌ها مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. هتل سوییس بلین لگیان در فاصله ۵ دقیقه‌ای از بازار سنتی و ۲۵ دقیقه‌ای با ماشین از فرودگاه بین‌المللی نگورا رای قرار دارد.

مهمانان می‌توانند از ماساژهای مختلف در هتل لذت ببرند. دیگر امکانات شامل اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی است که می‌توان از طریق کارکنان هتل ترتیب داد. این ملک همچنین فضای پارکینگ رایگان در محل برای مهمانانی که با خودرو می‌آیند، ارائه می‌دهد. رستوران و بار روی بام، غذاهای اندونزیایی و غربی را در هتل سرو می‌کند. زوج‌ها به‌ویژه از این موقعیت راضی هستند.

امکانات و خدمات سوئیس بلین لگیان ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ یخچال بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC