02145323 02191004043

هتل آدرس دبی مال دبی

هتل آدرس دبی مال دبی
the address mall Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
موقعیت هتل :
هتل در قلب مرکز مد دبی واقع شده است ، مشرف به برج دبی ، بلندترین برج جهان و متصل به دبی مال ، یکی از بزرگترین مقاصد خرید و سرگرمی در جهان.
امکانات هتل :
هتل دارای آسانسور و 245 اتاق است. پرسنل صمیمی در میز پذیرش در لابی خوشحال هستند که به سؤالات مهمانان پاسخ می دهند. صندوق امانات ، سرویس کودک ، کمک پزشکی ، خدمات اتاق ، خدمات لباسشویی ، اتاق کنفرانس و یک مرکز تجاری در دسترس است. دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان این امکان را می دهد تا هنگام تعطیلات در ارتباط باشند. امکان دسترسی به صندلی های چرخدار در دسترس است. میهمانان با اتومبیل می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند.
اتاق های هتل :
اتاق ها دارای آشپزخانه و حمام هستند. تهویه هوا درجه حرارت مناسب را تضمین می کند. بالکن یا تراس از ویژگی های استاندارد برخی از اتاق ها است. اتاق ها شامل یک تختخواب بزرگ هستند. برای مهمانان جوان تر می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات و مینی بار نیز موجود است. یخچال مینی و ایستگاه چای / قهوه ، تلفن ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابلی و وای فای نیز فراهم شده است. دمپایی موجود است. حمام ها مجهز به دوش ، وان ،سشوار و حوله است. هتل دارای اتاق های خانوادگی و 5 اتاق غیر سیگاری است.
ورزش/سرگرمی :
استخرهای سرپوشیده و روباز و فضای استخر مخصوص کودکان دردسترس است. میهمانان می توانند از استراحت و آفتاب گرفتن و چترهای آفتابگیر لذت ببرند.جکوزی در منطقه استخر نوید آرامشی ناب را می دهد. امکانات و خدمات تفریحی متنوعی وجود دارد که می توان از آن جمله به سالن ورزشی ، آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، حمام ، سالن زیبایی و ماساژ درمانی اشاره کرد. والدین می توانند در حالی که بچه ها می توانند در یک برنامه پر از فعالیت های سرگرم کننده شرکت می کنند ، به استراحت وریلکسیشن بپردازند.
پذیرایی و غذا :
اتاق ناهار خوری شامل رستوران ، یک اتاق غذاخوری و یک کافه است. انواع گزینه های پذیرایی قابل رزرو است. میهمانان می توانند بین ۲وعده غذایی و۳وعده غذایی انتخاب کنند. صبحانه ، ناهار و شام در دسترس است.
امکانات و خدمات هتل آدرس دبی مال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC