02145323 02191004043

هتل الیت بایبلوس دبی

هتل الیت بایبلوس دبی
elite byblos Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
مشخصات الیت بیبلوس هتل
موقعیت هتل :
هتل در قلب "دبی جدید" ، آریس پلازا ، در 5 دقیقه پیاده روی از امارات مال، البرشا و مجاورایستگاه مترو واقع شده است. تا ساحل جمیرا تنها 15 دقیقه با ماشین وتا ابوظبی تقریباً 2 ساعت فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی تقریبادرفاصله 26 کیلومتری آن قراردارد.
امکانات هتل :
هتل دارای 54 سوئیت ، 188 اتاق یک تخته و 95 اتاق دوتخته است که در 14 طبقه قرار دارند و با آسانسور قابل دسترسی است. check-in و check-in (تحویل گرفتن ودادن اتاق) در هر زمان در میز پذیرش 24 ساعته امکان پذیر است. امکانات رفاهی شامل یک صندوق امانات و یک صرافی است. دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان این امکان را می دهد تا هنگام تعطیلات در ارتباط باشند. امکان دسترسی به صندلی های چرخدار در دسترس است. تعدادی مغازه ، از جمله مغازه سوغات ، برای خرید یا بازدید موجود هستند. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در گاراژ یا پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل سالن بازی، سرویس نگهداری از نوزاد (با هزینه) ، کمک پزشکی ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی ، آرایشگاه و اتوبوس شاتل هتل می باشد.
اتاق های هتل :
تهویه هوا و گرمایش قابل تنظیم به صورت جداگانه باعث حفظ دمای مناسب اتاقها می شوند. تمام اتاق ها دارای فرش هستند و یک تخت دونفره یا یک تختخواب بزرگ دارند. برای مهمانان جوان تر می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات ، مینی بار ، میز، یک ایستگاه چای / قهوه و یک مجموعه اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابلی ، رادیو ، سیستم استریو و وای فای (بدون هزینه اضافی) نیز فراهم شده است. دمپایی و روزنامه موجود است. حمام ها مجهز به دوش ، وان، سشوار و حوله هستند. میهمانان همچنین می توانند اتاق هایی با صندلی های چرخدار با حمام های قابل دسترسی با صندلی چرخدار رزرو کنند. هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.
ورزش/سرگرمی :
مجموعه استخر با داشتن 2 استخر و آب گرم دلپذیر ، یک شنای راحت ونشاط آوررا تضمین می کند. همچنین یک منطقه مخصوص شنا فقط برای کودکان وجود دارد. نوشیدنی های تازه در نوارکناره استخر و غوطه ورشدن درجکوزی آرامش بخش ، روش مناسبی برای ریلکسیشن است. یک استراحت کوتاه یا یک بعد از ظهر کامل در تراس آفتاب ، دارای سالن های آفتابی و سایه بان ، بسیارلذت بخش است. هتل برای کسانی که مایل به فعال بودن در هنگام تعطیلات هستند ، امکانات بازی تنیس را ارائه می دهد. بعد از یک روز شلوغ ، میهمانان می توانند در سالن بدن سازی ورزش کنند و از آن شارژ شوند. امکانات مختلف سلامتی هتل شامل آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، حمام ، سالن زیبایی ، ماساژ درمانی ، درمان های آیورودا و سولاریوم می باشد. امکانات اضافی شامل یک برنامه سرگرمی برای کودکان با تعدادی فعالیت تفریحی است.
پذیرایی و غذا :
اتاق غذاخوری شامل یک اتاق ناهار خوری ، یک اتاق صبحانه و یک کافه .. است. یک رستوران غیر سیگاری با تهویه مطبوع ، صندلی های بلند و یک منطقه جداگانه برای افراد سیگاری در دسترس مهمانان است. گزینه های پذیرایی شامل اقامت همراه با صبحانه ، ۲ وعده غذایی ، ۳ وعده غذایی است. بوفه صبحانه کنتیننتال شروع خوبی برای روز را تضمین می کند. در ناهار و شام ، میهمانان می توانند بین بوفه ، الاکارته (باانتخاب دلخواه) و یک منوی تنظیم شده انتخاب کنند. وعده های غذایی رژیمی ، وعده های غذایی بدون گلوتن و غذاهای گیاهی بنا به درخواست تهیه می شود. هتل همچنین گزینه های غذایی ویژه ای را ارائه می دهد.
امکانات و خدمات هتل الیت بایبلوس ‌
فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC