02145323 02191004043

هتل دوسیت دی 2 کنز دبی

هتل دوسیت دی 2 کنز دبی
dusit d2 kenz Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Dusit D2 Kenz Hotel Dubai

هتل دوسیت دی ۲ کنز از هتل‌های لوکس و مدرن شهر دبی بوده و گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی و تجاری است. Dusit D2 Kenz Hotel Dubai در کنار ایستگاه متروی اینترنت سیتی قرار گرفته و دسترسی خوبی به معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی از جمله مرکز تجارت جهانی، باغ میراکل و برج العرب دارد. دوسیت دی ۲ کنز با فراهم کردن دسترسی آسان به سواحل دبی انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان تفریحات آبی است. جاهای دیدنی متنوعی در این شهر جهانی قرار دارند که با خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در هتل دوسیت دی ۲ کنز اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل دوسیت دی ۲ کنز

در هتل Dusit D2 Kenz Hotel Dubai طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل دوسیت دی ۲ کنز به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش خدمات تور دبی، صرافی، اتاق چمدان، کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل دوسیت دی ۲ کنز چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و علاوه بر عربی و انگلیسی به ۷ زبان دیگر نیز مسلط هستند. ناگفته نماند هتل دوسیت برای استفاده مهمانان معلول بهینه‌سازی شده است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. امکاناتی نظیر مرکز تجاری و اتاق کنفرانس این هتل مدرن را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری هتل استفاده کنید. متاسفانه حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل دوسیت دی ۲ کنز دارای ۲۳۷ اتاق و سوئیت مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس، اتاق دی‌لایت، سوئیت یک‌خوابه و اتاق تویین دی‌لایت است. ویوی جذابی از جاذبه‌های دبی از بالکن دیده می‌شود. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل‌ اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، کتری برقی، یخچال، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، میز، سیستم گرمایشی و کمد لباس اشاره کرد. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با وسایل بهداشتی است. واحدهای اقامتی Dusit D2 Kenz Hotel Dubai هر روز تمیز می‌شوند و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. لازم به ذکر است سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

هتل Dusit D2 Kenz Hotel Dubai انتخابی عالی برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. با استفاده از خدمات شاتل هتل می‌توانید به راحتی از سواحل دبی بازدید کنید. پس از گذراندن یک روز پرهیجان سری به مرکز اسپا بزنید و خستگی را از تنتان دور کنید. این مرکز دارای سونا و اتاق بخار است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. باشگاه ورزشی مجهز هتل گزینه خوبی برای علاقه‌مندان تناسب‌اندام است. برای گفتگو با هم‌سفرانتان در فضایی دنج، به باغ هتل تشریف ببرید.

رستوران هتل

با وجود دو رستوران باکیفیت در Dusit D2 Kenz Hotel Dubai نگرانی از بابت صرف غذا نخواهید داشت. برای صبحانه گزینه‌های کانتیننتال، آمریکایی، گیاهی و حلال موجود است. برای ناهار و شام می‌توانید گزینه مورد علاقه‌تان را از بین غذاهای تایلندی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی انتخاب کنید. انواع غذاهای رژیمی نیز موجود است. ناگفته نماند هتل دوسیت دی ۲ کنز داری خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل دوسیت دی ۲ کنز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج العرب: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله ساحل امم سقیم: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرکاتو: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی جمیرا: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کایت: ۱۰ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل دوسیت دی 2 کنز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC