02145323 02191004043

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس دبی

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس دبی
hyatt regency creek heights hotel Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس (Hyatt Regency Dubai Creek Heights) واقع در مجاورت خور دبی، اقامتگاه‌هایی مدرن با طراحی داخلی نوآورانه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل پنج ستاره دارد و در سال ۲۰۱۵ به مرحله بهره‌برداری رسید. هتل لوکس حیات ریجنسی دبی کریک هایتس کمی کمتر از ۶ کیلومتر با مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ۵٫۷ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. همچنین، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو در اطراف هتل به تعداد کافی وجو دارند. فاصله هتل با برج خلیفه و دبی مال، با خودرو، فقط ده دقیقه است. فاصله هتل تا ساحل جمیرا نیز با خودرو در مدت ۲۰ دقیقه پیموده می‌شود.

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس ۴۶۳ اتاق با فضای کافی و چشم‌انداز خور تاریخی و خط افق شهر دبی دارد. همه اتاق‌ها مشرف به خور دبی یا خط افق شهر هستند و در هر کدام از آن‌ها، دستگاه تهویه مطبوع کنترل‌شده به صورت جداگانه و امکانات تهیه چای / قهوه قرار داده شده است. همه اتاق‌ها دارای دوش متحرک و مدرن، وان و لوازم بهداشتی هستند. یک صندوق امانات نیز در هر اتاق نصب شده است.

برج‌های نمادین هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس دارای ۳۲۰۰ متر مربع فضا برای برگزاری جلسه‌های کاری و رویدادهای مختلف دیگر است. علاوه‌براین‌ها، مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌های سرشناس و پیشتاز نیز در این ساختمان ۳۵ طبقه مشغول پذیرایی از مهمانان هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به استخر روباز، سالن ورزشی شبانه‌روزی، اسپای لوکس با بخش‌های متنوع و یک باشگاه ویژه کودکان اشاره کرد. اینترنت وای‌فای در همه بخش‌های هتل در دسترس است. یک سالن زیبایی، پارکینگ رایگان و یک اتاق برای نگهداری بار و چمدان نیز در هتل وجود دارند.

هتل Hyatt Regency Dubai Creek Heights عضو گروه هتل‌های زنجیره‌ای حیات ریجنسی است. این هتل لوکس و گران‌قیمت برای سفرهای دو نفره توصیه می‌شود. زوج‌ها علاقه ویژه‌ای به این هتل رده‌بالا دارند.

امکانات و خدمات هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس ‌
فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه مینی بار پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ یخچال حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC