02145323 02191004043

هتل امواج روتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی

هتل امواج روتانا جمیرا بیچ رزیدنس دبی
amwaj rotana jumeira beach Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

معرفی هتل 5 ستاره امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی

هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی (Amwaj Rotana, Jumeirah Beach - Dubai) یک هتل پنج ستاره در منطقه شیخ زاید - بیزنس بی دبی در کشور امارات است . نزدیک ترین مرکز خرید به هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی مرکز تجاری دبی مارینا مال است و این هتل با پارک آبی وایلد وادی دبی 14.4 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل امواج روتانا ، جمیرا بیچ دبی بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت (9.4 از 10) و کمترین امتیاز این هتل وای فای رایگان (8.2 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (7.6 از 10) می باشد.

واقع شده بر آبراه های زیبای ساحل جمیرا، هتل امواج روتانا امکاناتی نظیر باشگاه مجهز، سونا و جکوزی و مرکز سلامتی و فیتنس Bodylines ارائه می دهد. این هتل 2 استخر شنا با دمای کنترل شده و وای فای رایگان در سراسر هتل در اختیار دارد. ساحل هم با 3 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.

همه اتاق های هتل بالکونی با نمای خلیج فارس به همراه مبلمان شیک دارند. تراموای دبی هم به اندازه 3 دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد. میهمانان می توانند دسترسی مستقیم به ساحل جمیرا، امکانات تفریحی و مرکز خرید ساحل داشته باشند.

هتل روتانا امکانات لوکسی نظیر تهویه مطبوع به همراه تلویزیون LCD و چای/قهوه ساز داخل اتاق ها در اختیار دارد. در حمّام هم با حوله و دمپایی وجود دارد.

امواج روتانا 6 رستوران، شامل 3 رستوران برنده جایزیه از جمله Rosso با غذاهای ایتالیی در کنار رستوران Teppanyaki با غذاهای آمریکایی-ژاپنی و Bennihana ارائه می دهد.

بار Sundeck Pool امکاناتی فراهم کرده که شما می توانید به راحتی همه روز را به استراحت بپردازید. میهمانان می توانند از ماساژ های مرکز اسپا بهره مند شوند. فعالیت های دیگری همچون گردش، سافاری صحرا و سفرهای ماهیگیری نیز در صورت تقاضا موجود می باشد.

امواج روتانا به The Walk متصل است. دبی مارینا 5 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد. ساحل جمیرا هم به فاصله 30 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد.

اقامتگاه ساحلی جمیرا محل مناسبی برای مسافرینی است که به قصد ساحل آرامش و غذا به دبی می آیند.

امکانات و خدمات هتل امواج روتانا جمیرا بیچ رزیدنس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته کافه بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC