02145323 02191004043

هتل لکسیس پنانگ

هتل لکسیس پنانگ
lexis Hotel penang
درجه هتل:
پنانگ

هتل لکسیس سوییتس پنانگ دارای یک استخر ، یک رستوران در پشت بام می باشد. این هتل در منطقه خوش منظره بایان لپاس قرار گرفته است. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد و یک فروشگاه نیز در این هتل وجود دارد. پارکینگ هتل رایگان است. اینترنت Wi-Fi نیز در سراسر هتل به صورت رایگان قابل استفاده می باشد.

اتاق های هتل لکسیس سوییتس دارای تهویه کننده هوا ، استخر اختصاصی ، تلویزیون صفحه تخت ، امکانات اتوکشی ، صندوق امانات و بالکنی خوش منظره هستند. همچنین حمام اختصاصی هر اتاق نیز وان یا دوش دارد و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی ، حوله ، رختکن و سشوار می باشد.

امکان کرایه کردن ماشین با هماهنگی هتل وجود دارد. همچنین میهمانان می توانند از استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی هتل استفاده کنند. برای کودکان نیز سالن بازی وجود دارد و علاقه مندان به آواز خواندن می توانند به سالن کارائوکه هتل بروند.

 پل پنانگ 14 کیلومتر از هتل لکسیس سوییتس پنانگ فاصله دارد و مرکز خرید کویینزبی نیز در فاصله 9 کیلومتری هتل واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین المللی پنانگ است که در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است.

امکانات و خدمات لکسیس ‌
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای مینی بار خشکشویی صندوق امانات سشوار
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC