02145323 02191004043

هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی
pine bay holiday resort Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوشی آداسی هتلی است که همه چیز اختصاصی خود را دارد، از خلیج اختصاصی گرفته تا آلاچیق و ساحل اختصاصی! اما چیزی که این هتل را به انتخاب اول و محبوب بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تبدیل کرده چیزی بیش از ساحل اختصاصی است. این هتل پنج ستاره در سال ۲۰۱۴ به طور کامل نوسازی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شد.

اتاق‌ها و آلاچیق‌های ساحلی هتل پاین بی هالیدی ریزورت با دکوراسیونی به رنگ گرم تزیین شده و مجهز به تهویه مطبوع، بالکنی اختصاصی با چشم‌اندازی زیبا از محیط اطراف و تلویزیون هستند. ۳ استخر روباز، ۱ استخر سرپوشیده، یک پارک آبی با پنج سرسره آبی ویژه بزرگسالان و ۲ سرسره آبی ویژه کودکان، یک اسپای باشکوه با انواع امکانات و تجهیزات و چهار استخر کودکان امکاناتی است که این هتل برای تفریحات آبی میهمانان خود درنظر گرفته است.
در مورد سرو غذاها نیز رستوران بوفه اصلی هتل پاین بی هالیدی ریزورت با بخش‌های داخل سالن و بیرون سالن خود با انواعی از غذاهای خوشمزه و خوش طعم محلی و بین المللی در خدمت میهمانان است. علاوه بر این رستوران، ۹ بار در محوطه هتل در دسترس میهمانان قرار دارند؛ همچنین کافه هتل نیز با مجموعه‌ای کم نظیر از انواع چای، قهوه و میان وعده‌هایی سبک و خوشمزه در طول روز پذیرای میهمانان است.

خدمات و امکانات هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوشی آداسی به همین جا ختم نمی‌شود، حمام اسپا، حمام بخار، سونا و باشگاه ورزشی در جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر میهمانان بدون هزینه‌ای اضافه در اختیارشان قرار دارند. همچنین این هتل کودکان را فراموش نکرده و با فراهم کردن زمین بازی کودکان، کلاب کودکان، اتاق بازی با انواع اسباب بازی‌های محبوب کودکان، کلاب نوجوانان و اتاق مراقبت از کودکان، نهایت تلاش خود را برای کسب رضایت و شادی کودکان و نوجوانان انجام داده است. خدمات دیگر هتل شامل انواع فعالیت‌های آبی و دریایی مانند موج سواری و کانو سواری بعلاوه پنج زمین بازی گلف و تنیس، زمین‌های بازی مینی گلف، مینی فوتبال، والیبال ساحلی،غواصی، دارت و بسکتبال است. ناگفته نماند که هتل پاین بی هالیدی ریزورت، وای فای رایگان نیز در اختیار میهمانان خود قرار داده است.

امکانات و خدمات هتل پاین بی هالیدی ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC