02145323 02191004043

هتل نیو ویو باتومی

هتل نیو ویو باتومی
new wave Hotel batumi
درجه هتل:
باتومی

هتل نیو ویو باتومی، میزبان لحظات به یادماندنی

هتل چهارستاره نیو ویو در شهر شگفت انگیز باتومی در  گرجستان واقع شده است که مکانی ایده‌آل برای اقامت گردشگران است. این هتل مدرن و زیبا، در نزدیکی جاذبه‌های معروف شهر همچون مجسمه علی و نینو و سواحل زیبا قرار دارد. اقامت در این هتل، تجربه‌ای دل‌انگیز را برای مهمانان رقم می‌زند. مهم ترین مزیت این هتل موقعیت این هتل است گردشگران به راحتی می توانند به گشت و گذار در شهر بپردازند. در این هتل زبان هایی که صحبت می شود شامل روسی، گرجی، انگلیسی و ترکی است.

امکانات رفاهی

هتل نیو ویو شامل اینترنت رایگان، پارکینگ، استخر روباز، اسپا، کافه و رستوران، و خدمات نظافتی است. اتاق‌ها با طراحی مدرن و امکانات رفاهی مطلوب، از جمله کتری برقی، یخچال و تلویزیون، مجهز شده‌اند. برخی از اتاق‌ها نمای چشمنواز از دریا و شهر را ارائه می‌دهند. امکانات تفریحی هتل نیو ویو، از جمله استخر، باشگاه ورزشی و سونا، به مسافران فرصت لذت بردن از اوقات خوش را می‌دهد. با اقامت در این هتل، گردشگران می‌توانند از تجربیات به‌یادماندنی در باتومی لذت ببرند.

رستوران هتل

انواع غذاهای محلی، آسیایی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین خوراک‌های ویژه کودکان و رژیمی نیز در این رستوران موجود است. مهمانان می‌توانند در محیطی دلنشین و با مناظر بیرونی زیبا، لحظات خوشی را سپری کنند.

مراکز نزدیک به هتل

  • فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: 2.8 کیلومتر
  • فاصله تا میراکل پارک: 2.7 کیلومتر
  • فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: 3.1 کیلومتر
  • فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: 1.3 کیلومتر
  • فاصله تا فواره نپتون: 2.2 کیلومتر
امکانات و خدمات هتل نیو ویو باتومی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور مینی بار پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC