02145323 02191004043

هتل کرنر این باتومی

هتل کرنر این باتومی
corner inn Hotel batumi
درجه هتل:
باتومی

هتل کرنر این باتومی (Corner Inn Batumi) یک گزینه عالی برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و دلپذیر در شهر باتومی است. هتل کرنر این، جزو یکی از هتل های باکیفیت و شناخته شده 4 ستاره و در مسافت یک دقیقه ای تا ساحل ساخته شده است. سرویس دهی هتل به شکل BB انجام می شود  و از مهمترین مزایای آن دارا بودن شاتل فرودگاهی است که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به تور باتومی است.

امکانات هتل

اتاق‌های مجهز: هتل دارای اتاق‌های مدرن و راحت با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، وای‌فای رایگان، کتری برقی و حمام خصوصی است. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم‌انداز زیبا هستند.

رستوران و بار: مهمانان می‌توانند در رستوران هتل از غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرند و در بار هتل نیز نوشیدنی‌های مختلفی را تجربه کنند. 

خدمات ۲۴ ساعته: پرسنل هتل آماده‌اند تا در تمام ساعات شبانه‌روز به مهمانان خدمات ارائه دهند و به درخواست‌های آن‌ها پاسخ دهند.

امکانات اضافی: هتل دارای پارکینگ رایگان، خدمات شست‌وشو و اتوکشی، و خدمات راهنمای گردشگری است.

نزدیکی به جاذبه‌ها

از هتل Corner Inn به جاذبه‌های مشهوری نظیر آکواریوم باتومی، میدان اروپا و باغ گیاهشناسی باتومی دسترسی آسانی وجود دارد. همچنین، سواحل زیبای شهر تنها چند دقیقه فاصله دارد.

خدمات ویژه

هتل Corner Inn با ارائه خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و تورهای محلی، هدف خود را ارائه بهترین تجربه اقامتی برای مهمانان قرار داده است.

نظرات مهمانان

مهمانان هتل Corner Inn از راحتی و تمیزی اتاق‌ها، friendliness و حرفه‌ای بودن کارکنان و همچنین موقعیت عالی هتل بهره‌مند شده و تجربه‌ای مثبت از اقامت خود داشته‌اند.

موقعیت

هتل Corner Inn در مرکز شهر باتومی واقع شده است و به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این شهر نزدیک می‌باشد. مهمانان می‌توانند به راحتی به سواحل زیبای دریای سیاه، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید دسترسی پیدا کنند.

خلاصه

هتل Corner Inn Batumi با موقعیت مرکزی، امکانات مدرن و خدمات عالی، انتخابی مناسب برای هر نوع مسافر است. خواه برای تفریح و استراحت سفر کنید یا به عنوان یک مسافر کاری، این هتل می‌تواند تجربه‌ای شیرین از اقامت در باتومی برای شما به ارمغان آورد.

امکانات و خدمات هتل کرنر این باتومی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار حمام
ورزش های آبی (غیر موتوری) اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC