02145323 02191004043

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی
centara mirage beach resort Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Centara Mirage Beach Resort Dubai

هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت یکی از هتل‌های مشهور در جزیره دیره در دبی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی بوده و در میان گردشگران و توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب و دارا بودن شاتل فرودگاهی سبب می‌شود تا توریست‌ها در هنگام خرید بلیط هواپیما با خیال راحت نسبت به رزرو این هتل اقدام ‌کنند. این هتل در ۴.۱ کیلومتری مسجد بزرگ و جامع قرارگرفته است. همچنین مرکز تجارت جهانی دبی در ۸ کیلومتری و مرکز خرید سیتی واک در ۱۱ کیلومتری هتل Centara Mirage Beach Resort Dubai واقع‌شده‌اند. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی دبی بوده که با ۸ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و بار.
امکانات عمومی هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی

از امکانات عمومی در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است و قسمت پذیرش در این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از روم سرویس و تبدیل ارز در صرافی. از امکانات ارائه‌شده در قسمت شستشوی این هتل می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش اشاره کرد که همه این موارد شامل هزینه جداگانه هستند. خدمات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها نیز در مرکز بیزینس این هتل دایر بوده و فتوکپی و فکس نیز با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل Centara Mirage Beach Resort Dubai قابل‌دسترس است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می‌توانید با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید. سالن آرایشی و زیبایی موجود در لابی این هتل انواع خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی را ارائه می‌دهد. خدمات رفاهی مناسب برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، در این هتل ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه برای فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند، همگی به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی، هندی، روسی و تایلندی تسلط دارند.
امکانات تفریحی هتل

این هتل دارای ساحل اختصاصی است و جزو امکانات و تفریحات اصلی در دبی به شمار می‌رود. علاوه بر آن می‌توانید از تراس آفتاب بگیرید و در کنار ساحل نیز می‌توانید از چتر و صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنای روباز که سه استخر دایر کرده‌اند. هر سه استخر موجود در این هتل در طول سال دایر هستند و استفاده از دو استخر اول رایگان است. لازم به ذکر است که یک استخر مخصوص همه رده‌های سنی و استخر دیگر نیز مخصوص کودکان است. همچنین استخر اول با ساعت کاری ۸ صبح تا ۶ عصر فعالیت می‌کند و استخر آخر نیز شامل هزینه جداگانه بوده و ساعت کاری آن نیز از ۱۰ صبح تا ۶ عصر است و فقط مخصوص بزرگ‌سال است. باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در هتل Centara Mirage Beach Resort Dubai دایر گردیده شده است.
علاوه بر آن می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و از انواع ماساژ در مرکز سلامتی و اسپا، اتاق بخار، جکوزی داغ، سرسره آبی و سونا بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه در این هتل در قسمت اسپا می‌توانید از جکوزی داغ بهره‌مند شوید، همین امر جزو یکی از بهترین مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. محل بازی برای کودکان در این هتل تعبیه‌شده تا برای ساعت‌ها سرگرم شوند و بزرگ‌سالان نیز با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. علاوه بر زمین‌بازی برای کودکان چندین اتاق بازی و کلاب بازی نیز وجود دارند، همچنین کلاس‌های آشپزی نیز با هزینه مجزا در این هتل دایر می‌شود. در ادامه می‌توان به پارک آبی اشاره کرد که با انواع سرسره‌های آبی و انواع ورزش‌های آبی بهترین لحظات را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل فضای نشیمن بوده و میهمانان می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در این قسمت استراحت کنند. همچنین برخی از اتاق‌ها شامل بالکن بوده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از محیط اطراف و ساحل را می‌توانید تماشا کنید. علاوه بر این‌ها می‌توانید در داخل اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع هوا و گاوصندوق بهره‌مند شوید.
رستوران هتل

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران هتل Centara Mirage Beach Resort Dubai ارائه می‌شود. در این هتل پنج رستوران دایر گردیده و برای همه مسافران با انواع ذائقه‌ها ارائه می‌شود. رستوران Suan Buaانواع غذاهای تایلندی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Sands انواع غذاهای مدیترانه‌ای، پیتزا، دریایی و بین‌المللی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران UNO MAS غذاهای آرژانتینی و باربیکیو در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Mirage Family Lounge در زمان صبحانه و میان وعده و بعد از شام دایر بوده و انواع نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند. درنهایت نیز رستوران Sheesh انواع غذاهای آسیای شرقی را در وعده شام به‌صورت منویی سرو می‌کنند.
فاصله هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کریک دبی: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا روستای ایرلندی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۹.۸ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل سنتارا میراژ بیچ ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC