02145323 02191004043

هتل راو دبی مارینا دبی

هتل راو دبی مارینا دبی
rove marina Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

هتل روو مارینا در یکی از محله های پر جنب و جوش و دیدنی دبی واقع شده و مقصد مناسبی برای مسافران تفریحی است. این هتل ۳ ستاره با ساختمان های مرتفع و خیره کننده و همچنین طیف گسترده ای از مراکز خرید و رستوران از جمله مارینا مال دبی احاطه شده است.

تمام اتاق های مهمان در هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی هستند. اتاق ها با حمام مدرن (شامل دوش پر فشار و سشوار) تجهیز شده اند. مبل تختخواب شو مناسب برای کودک، میز و امکانات تهیه چای و قهوه نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل است. در هر طبقه نیز یک دستگاه یخ ساز وجود دارد.

یک رستوران در هتل قرار دارد. همچنین امکان صرف صبحانه در اتاق و صبحانه بوفه نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر شنا، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، اتاق بازی، تراس و… اشاره کرد.

در سراسر هتل می توان کارمندانی را یافت که مسلط به یکی از زبان های عربی، آلمانی، هندی، روسی، اوکراینی، انگلیسی و فیلیپینی هستند. میز پذیرش به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان است.

داون تاون و مرکز خرید دبی مال در فاصله ۲۰ دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند. نقاط مهم تجاری از جمله مدیا سیتی دبی، اینترنت سیتی دبی و منطقه آزاد جبل علی نیز در مجاورت هتل روو مارینا هستند.

یکی از نقاط قوت آن نزدیکی به ساحل است و همچنین پالم جمیرا نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد. مارینای دبی انتخاب خوبی برای علاقمندان به ساحل، رستوران و خیابان های تمیز است.

فرودگاه بین المللی آل مکتوم، نزدیکترین فرودگاه است که در فاصله ۲۱ کیلومتری واقع شده است. شاتل هایی نیز در ساعات های مقرر برای رفت و آمد به نقاط مهم، در نظر گرفته شده است.

این هتل دارای امتیاز بالایی در برابر ارزش خدمات آن در دبی است. در مقایسه با دیگر هتل ها در دبی، مهمانان خدمات و امکانات بیشتری نسبت به پولی که خرج کرده اند دریافت می کنند. مخصوصا زوج ها این هتل را دوست دارند . آن ها در نظرسنجی ها عدد ۸٫۷ را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

امکانات و خدمات هتل راو دبی مارینا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سالن بازی کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC