02145323 02191004043

هتل راو سیتی واک دبی

هتل راو سیتی واک دبی
rove city walk Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
هتل راو سیتی واک دبی (Rove City Walk) یکی از هتل‌های ۳ ستاره دبی است که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده است و جزو هتل‌های تازه‌تاسیس شهر محسوب می‌شود. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و در جاده شیخ زاید قرار دارد. فاصله بین هتل تا برج خلیفه را می‌توانید در عرض ۵ دقیقه با ماشین طی کنید. ایستگاه متروی برج خلیفه نیز ۱۳ دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله دارد و به راحتی می‌توانید با مترو به سایر نقاط شهر تردد کنید. مرکز خرید City Walk Mall در ۳۵۰ متری هتل قرار دارد و به راحتی می‌توانید برای خرید به این مرکز خرید سر بزنید. 

هتل ۱۷ طبقه و ۵۶۶ اتاق و سوئیت دارد که همگی دارای تلویزیون و میز کار هستند. پنجره اتاق‌ها رو به شهر باز می‌شود و چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از شهر دبی دارد. تمامی اتاق‌ها حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. اتاق‌ها عایق صوتی هستند و امکانات دیگری نظیر اینترنت رایگان، مینی‌بار، تهویه مطبوع و چای‌ساز یا قهوه‌ساز دارند. 

صبحانه هتل کیفیت و تنوع بسیار خوبی دارد و شامل سبک‌های کانتیننتال، انگلیسی، وگان، حلال، آسیایی و آمریکایی می‌شود. رستوران هتل برای وعده صبحانه، ناهار و شام با انواع غذاهای آمریکایی، هندی، ایتالیایی، خاورمیانه‌ای، محلی، آسیایی و ملل پذیرای مهمانان است. 

هتل راو سیتی واک دبی یک استخر روباز دارد که در تمامی طول سال فعال است و مهمانان هتل در هر رنج سنی می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. اگر اهل ورزش روتین هستید، می‌توانید به باشگاه ورزشی هتل بروید. پارکینگ رایگان هتل باعث شده است که در صورت سفر با خودروی شخصی، دغدغه جای پارک نداشته باشید. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز رفت‌وآمد به فرودگاه را برای مسافران آسان کرده است. از سایر امکانات این هتل می‌توان به مینی‌گلف، اتاق بازی و دوچرخه‌سواری اشاره کرد.

هزینه اقامت در این هتل علی‌رغم موقعیت مکانی بسیار خوب و خدمات مطلوب، ارزان است و جزو هتل‌های ارزان‌قیمت دبی محسوب می‌شود. زوج‌ها و خانواده‌ها می‌توانند با رزرو این هتل، اقامت خاطره‌انگیزی در دبی داشته باشند.
امکانات و خدمات هتل راو سیتی واک ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی بار حمام
استخر سرباز استخر سرپوشیده تنیس
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC