02145323 02191004043

هتل سوفیتل جمیرا بیچ دبی

هتل سوفیتل جمیرا بیچ دبی
sofitel jumeirah beach Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
هتل سوفیتل جمیرا بیچ دبی (Sofitel Dubai Jumeirah Beach) هتلی ۵ ستاره است که در منطقه شیخ زاید شهر دبی قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۰۹ ساخته و آخرین بار در سال ۲۰۲۱ بازسازی شده است. با رزرو هتل سوفیتل جمیرا بیچ دبی به پارک آبی وایلد وادی دبی دسترسی راحتی خواهید داشت که فقط ۲۱ دقیقه (با خودرو) فاصله دارد.

این هتل دارای بیش از ۴۰۰ سوئیت و اتاق است که امکانات و تجهیزات کلی آن‌ها شامل تهویه مطبوع، اینترنت و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و صندوق امانات می‌شود. تمامی اتاق‌ها عایق صوتی هستند و دید رو به خلیج فارس دارند. همچنین مهمانان می‌توانند با رزرو اتاق‌ها از امکان دسترسی رایگان به استخر یا سالن تشریفات هتل بهره‌مند شوند.  

در رستوران‌های هتل انواع غذاهای ملل و اروپایی به‌صورت بوفه و انتخابی سرو می‌شود. مهمانان در این هتل می‌توانند از صرف صبحانه‌ای به یادماندنی با سبک‌های کانتیننتال و بریتانیایی و به‌صورت سلف سرویس لذت ببرند. 

این هتل مدرن و شیک دارای ساحل اختصاصی است؛ از جمله سایر امکانات هتل می‌توان به استخر روباز، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ و زمین گلف اشاره کرد. استفاده از اینترنت و پارکینگ نیز در این هتل برای مهمانان رایگان است.

هتل گران و لوکس هتل سوفیتل جمیرا بیچ دبی مناسب ماه عسل است. این هتل امتیاز بسیار بالایی را به منظور اقامت زوج‌ها دریافت کرده است.
امکانات و خدمات هتل سوفیتل جمیرا بیچ ‌
رستوران فروشگاه آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC