02145323 02191004043

هتل گراند اکسلسیور بر دبی

هتل گراند اکسلسیور بر دبی
grand excelsior hotel bur Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
مشخصات گرند اکسلسیور هتل بر دبی
موقعیت هتل :
این هتل زیبا و مدرن در قلب بر دوبی ،در یک منطقه مسکونی درجه یک واقع شده است. این هتل تنها چند قدم تا مرکز معروف Bur Juman Center فاصله دارد که در آن می توان لباس و لوازم جانبی طراح کلاسیک خریداری کرد. مرکز تجارت جهانی چند دقیقه با هتل فاصله دارد و با فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد. تعداد زیادی رستوران درجه یک و "Computer Street" در نزدیکی هتل واقع شده اند.
امکانات هتل :
هتل آسانسور دارد و دارای 282 اتاق است. پرسنل خوش برخورد پذیرش در لابی اماده پاسخگویی به سوالات میهمانان میباشند. سرویس نگهداری از کودکان ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی ، اتاق کنفرانس و یک مرکز تجاری در دسترس است. امکان دسترسی به صندلی های چرخدار در دسترس است. تعدادی از مغازه ها ، از جمله سوپر مارکت ، برای خرید در دسترس میباشند. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات شامل اتوبوس شاتل هتل است.
اتاق های هتل :
اتاقها دارای یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه و حمام هستند. تهویه هوا درجه حرارت مناسب را تضمین می کند. یک بالکن از ویژگی های استاندارد برخی از اتاق ها است. اتاق ها دارای یک تخت دونفره یا بزرگ هستند. همچنین میهمانان می توانند اتاق خواب های جداگانه رزرو کنند. برای مهمانان خردسال می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات ، مینی بار و یک میز نیز در دسترس است. امکانات اضافی شامل یخچال ، مینی یخچال و ایستگاه چای / قهوه است. یک ست اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن ، تلویزیون واینترنت وای فای نیز ارائه شده است. حمام ها مجهز به دوش ، وان و سرویس بهداشتی هستند. سشوار ، آینه ارایش و حوله برای استفاده روزانه در دسترس است. هتل دارای اتاق های خانوادگی ، 144 اتاق غیر سیگاری و 1 اتاق استعمال دخانیات است.
ورزش/سرگرمی :
مجموعه استخر روباز برای ورزش و آرامش ایده آل است. فضای راحتی برای استراحت و لذت بردن از گرمای آفتاب در دسترس میهمانان میباشد جکوزی در منطقه استخر نوید آرامشی ناب را می دهد. امکانات و خدمات تفریحی متنوعی وجود دارد که می توانید از آن جمله به سالن ورزشی ، آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، سالن زیبایی ، ماساژ و درمان های آیورودا اشاره کرد امکانات تفریحی شامل موسیقی زنده ، یک کلوپ ورزش های شاد و کلوپ سرگرمی است.
پذیرایی و غذا :
غذاهای مختلفی از جمله رستوران ، اتاق ناهار خوری ، کافه و بار وجود دارد. گزینه های پذیرایی اقامت و صبحانه ، دو وعده غذایی وو وعده های غذایی کامل است. صبحانه ، ناهار و بوفه شام مفصل، انواع خوشمزه ای از غذاهای متنوع را ارائه می دهد. نوشیدنی های متنوع در دسترس هستند.
امکانات و خدمات هتل گراند اکسلسیور بر ‌
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC