02145323 02191004043

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی
rixos the palm Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

   معرفی هتل 5 ستاره ریکسوس دِ پالم دبی
هتل ریکسوس دِ پالم دبی (Rixos The Palm Dubai ) یک هتل پنج ستاره در منطقه جمیرا - پالم دبی در کشور امارات است .

 نزدیک ترین مرکز خرید به هتل ریکسوس دِ پالم دبی مرکز تجاری دبی مارینا مال است و این هتل با پارک آبی آتلانتیس دبی 5.8 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل ریکسوس دِ پالم دبی بیشترین امتیاز این هتل مربوط به پرسنل (9.3 از 10) و کمترین امتیاز این هتل صبحانه (8.7 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی خوب (8.9 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (8.4 از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل ریکسوس دِ پالم دبی می توان به پارکینگ ، بار ، مرکز تناسب اندام ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، منطقه ساحل اختصاصی ، دید ساحل ، استخر ، اشاره کرد.

خدمات با کلاس جهانی را در هتل ریکسوس دِ پالم دبی تجربه کیند
هتل ریکسوس در جزایر نخلی واقع شده و امکانات اقامتی مدرن با بالکن های اختصاصی و مشرف به دریا ارائه میدهد. این هتل شامل یک استخر با تم مرغزار میان کویر و مرکز اسپای Rixos Royal که انواع مختلف درمان ها را ارائه میدهد، می باشد.

اتاق های لوکس وسوئیت های ریکسوس با طرّاحی مدرن تُرکی ساخته شده اند. هر اتاق شامل تلویزیون تخت، وای فای رایگان و مینی بار است و حمّام با وان و دوش شیشه ای نیز در آنها تعبیه شده است.

میهمانان می توانند از انواع و اقسام غذاها در رستوران های مختلف لذّت ببرند. ازجمله رستوران LOlivio Ristorante که غذاهای اصیل ایتالیایی سرو می کند. باقلوای شیرین تر از عسل ترکی هم در شیرینی پزی Istanbul در کنار بسیاری دیگر از خوراکی های سنتی موجود است.

مرکز اسپای ریکسوس منوی مجللی از انواع ماساژ درمانی ها شامل بالی، تایلندی و سوئدی ارائه می دهد. یک باشگاه خوب با مربیان معتبر نیز در اینجا موجود می باشد. میهمانان می توانند از اوایل شب در Nargile-Shisha Lounge استراحت کنند.

پارک آبی آکواونچور 8 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد. یک سرویس رایگان هم برای رفتن به مجتمع تجاری امارات مال، 4 بار در روز موجود است. سرویس تاکسی آبی به دبی مارینا نیز روزی یک بار قابل ارائه به مسافران است.

جزایر نخلی جمیرا مکان فوق العاده ای برای مسافرینی است که به استراحت، ساحل و خرید برند های لوکس علاقه دارند.

امکانات و خدمات هتل ریکسوس پالم دبی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC