02145323 02191004043

هتل ال خوری اسکای گاردن دبی

هتل ال خوری اسکای گاردن دبی
al khoory sky garden hotel Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Al Khoory Sky Garden Hotel Dubai

هتل الخوری اسکای گاردن هتلی بی‌نظیر در شهر دبی است. این هتل چهار ستاره بوده و در موقعیت بسیار خوبی از شهر واقع‌شده است. با انتخاب این هتل برای اقامت دسترسی آسانی به ایستگاه مترو خواهید داشت که از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی، تاریخی و گردشگری بازدید کنید. بی‌شک می‌توان گفت خرید بلیط هواپیمای دبی و سفر به این خطه یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات برای هر فرد به شمار می‌رود، بنابراین انتخاب محل اقامت خوب جزو ارکان اصلی این سفر است. هتل الخوری اسکای گاردن تا مسجد بزرگ حدوداً ۶ کیلومتر و تا مرکز تجارت جهانی دبی نیز حدوداً ۷ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Al Khoory Sky Garden Hotel Dubai نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است که با ۳ کیلومتر فاصله قابل‌دسترس است، البته برای دسترسی به فرودگاه خدمات ترانسفر وجود دارد که باید هزینه مربوطه را به صورت جداگانه پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.
امکانات عمومی هتل الخوری اسکای گاردن دبی

فضای بیرونی هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که از گردش در این قسمت سیر نخواهید شد. بخش پذیرش در لابی هتل ۲۴ ساعته فعالیت دارد و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی ایده‌آل تلاش می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. خدماتی نظیر روم سرویس و صرافی برای تبدیل ارز در لابی هتل Al Khoory Sky Garden Hotel Dubai ارائه می‌شوند. برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌ها نیز می‌توانید در لابی به بخش بیزینس سر بزنید و با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. همچنین فکس و فتوکپی نیز در این بخش ارائه می‌شود. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در بخش شستشوی لابی انجام می‌گیرند. در هتل الخوری اسکای گاردن مسیری برای حرکت ویلچر تعبیه‌شده است، بنابراین مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند به راحتی می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. کارکنان در این مجموعه همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
امکانات تفریحی هتل

ازجمله تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که روباز بوده و در طول سال دایر است. همچنین استفاده از این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. ساعت کاری استخر نیز از ۸ صبح تا ۸ شب اعلام‎‌شده است. همچنین باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل دایر کرده‌اند. برای کودکان نیز محل بازی دایر شده و با انواع وسیله‌های بازی می‌توانند سرگرم شوند. در مرکز اسپای هتل Al Khoory Sky Garden Hotel Dubai می‌توانید از خدماتی مانند جکوزی، سونا، انواع ماساژ و اتاق بخار بهره‌مند شوید.
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

این هتل چهار ستاره اتاق‌های متنوعی دارد که مسافران با توجه به تعداد نفرات و علاقه‌شان می‌توانند اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. انواع اتاق‌های موجود عبارت‌اند از اتاق کلاسیک اسکای، اتاق کلاسیک گاردن، اتاق دلوکس اسکای، اتاق پریمیوم اسکای و سوئیت گاردن اسکای. در داخل همه اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. همچنین امکاناتی نظیر کمد لباس، کتری برقی، تلویزیون، گاوصندوق در داخل اتاق‌ها قرار دارند. از بالکن اتاق‌های هتل Al Khoory Sky Garden Hotel Dubai می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش خواهید داشت. در هنگام اقامت در این هتل توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.
رستوران هتل

در رستوران‌های موجود در هتل الخوری اسکای گاردن می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس میل کنید. همچنین در رستوران Spices غذاهای هندی و بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند. در رستوران Al Baha نیز غذاهای آسیای شرقی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شوند. برای مسافرانی رژیم گیاه‌خواری دارند، غذاهای مخصوص در نظر گرفته‌شده است.
فاصله هتل الخوری اسکای گاردن دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل ال خوری اسکای گاردن دبی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی حمام
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC