02145323 02191004043

هتل کورال دیره دبی

هتل کورال دیره دبی
coral deira Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Coral Hotel Dubai Deira

هتل کورال دبی Coral Dubai Hotel واقع در منطقه دیره، قلب اداری و تجاری شهر، جایی است که با گرد هم آوردن بهترین امکانات، خاطره ای خوش از اقامت در دبی را در ذهن مسافران به یادگار می گذارد. از جمله امکانات این هتل مجلل می‌توان به دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.
علاوه بر این‌ها، مینی بار، دستگاه قهوه جوش و تلویزیون ال سی دی با قابلیت نمایش شبکه‌های تلویزیونی به صورت ماهواره‌ای نیز دیگر امکاناتی است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. دکوراسیون مدرن و محیط صمیمی داخل هتل هم یکی از مواردی است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند.
در پشت بام Coral Hotel Dubai Deira یک استخر روباز قرار دارد که افراد می‌توانند ضمن آب تنی و شنا، از حمام آفتاب نیز استفاده نمایند. همچنین سونا و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات تندرستی هتل کورال دبی می‌باشد که در اختیار مسافران است.
صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل سرو می‌شود و مسافران می‌توانند انواع غذا‌های محلی و بین المللی را با پرداخت هزینه، در رستوران موجود در ساختمان هتل تجربه نمایند. برای صرف میان وعده هم با مراجعه به کافی شاپ هتل، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید.
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها ۷ کیلومتر است بنابراین افرادی که اینجا را برای اقامت انتخاب کرده باشند، در کمترین زمان ممکن قادر خواهند بود خود را به هتل برسانند. کاربران نیز به خدمات هتل کورال امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را داده‌اند و معتقدند ارزش بیشتری در برابر هزینه‌ای که برای هتل می‌پردازند، دریافت نموده‌اند. به این ترتیب تردیدی در کیفیت میزبانی هتل کورال باقی نمی‌ماند.
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تا هتل کورال دبی تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد و در شعاع یک کیلومتری آن هم ۳ ایستگاه مترو وجود دارد که دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای ساکنین هتل آسان کرده است. وجود چندین مرکز خرید معتبر و رستوران‌های متفاوت در نزدیکی هتل کورال هم باعث شده است تا مسافران برای خرید و گشت و گذار در شهر، با مشکلی مواجه نباشند.
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

فاصله تا برج ساعت دیره: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۹ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل کورال دیره دبی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی بار حمام
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC