02145323 02191004043

هتل اسکا لارا ریور سوییت آنتالیا

هتل اسکا لارا ریور سوییت آنتالیا
aska lara river suit Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا

هتل آسکا لارا ریور سوییت آنتالیا یکی از جذاب ترین هتل های منطقه لارا می باشد. این هتل آنتالیا اتاق های زیبا و بزرگ خود را با تجهیزات کاملی مانند: تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی با سشوار و ... آراسته است.

تمام اتاقهای هتل آسکا لارا ریور سوییت آنتالیا دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم اندازی از دریا دارند. رستورانهای این هتل آنتالیا صبحانه، نهار و شام را به سبک بوفه سرو می کنند. لذیذ ترین غذای ترکی و بین المللی را در این هتل آنتالیا خواهید چشید.

همچنین 6 رستوران هتل آسکا لارا آنتالیا سفارش انواع غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی را برای مهمانان خود عرضه می‌کند.مهمانان این هتل آنتالیا می‌توانند در بارهای هتل، از صرف انواع تنقلات، نوشیدنی ها و میان وعده ها لذت ببرند.این هتل آنتالیا امکانات ورزشی بسیاری مانند سالن بسکتبال، سالن تنیس، تنیس روی میز و ورزش‌های آبی را برای مهمانان مقیم در هتل خود فراهم کرده است.از دیگرامکانات هتل آسکا لارا آنتالیا می توان به پارک آبی، استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، ساحل مخصوص ، اینترنت رایگان در محوطه های عمومی هتل، پذیرش 24 ساعته، سالن ماساژ و سونا اشاره کرد .

امکانات و خدمات اسکا لارا ریور سوییت ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور خشکشویی ماساژ
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC