02145323 02191004043

هتل تو سینز دبی

هتل تو سینز دبی
two seasons Hotel dubai
درجه هتل:
دبی


درباره هتل Two Seasons Hotel & Apartments

هتل و آپارتمان‌های تو سیزن یکی از زیباترین هتل‌های شهر دبی است. هتل ۴ ستاره تو سیزن یا دسترسی به تعدادی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی، گزینه جذابی برای اقامت محسوب می‌شود. پارک آبی وایلد وادی و برج العرب تنها ده دقیقه رانندگی از هتل فاصله دارند. Two Seasons Hotel & Apartments با ارائه امکانات متعدد انتخاب خوبی برای سفرهای خانوادگی، تفریحی و تجاری به شمار می‌رود. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل و آپارتمان‌های تو سیزن نزدیکی به ایستگاه مترو اینترنت سیتی است. با بهره‌گیری از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر شهر گردش کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل و آپارتمان های تو سیزن دبی

در هتل و آپارتمان‌های تو سیزن امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان فراهم شده است. تو سیزن از هتل‌های بین‌المللی دبی است و کارکنان آن به بیش از ده زبان دنیا مسلط هستند. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان مهیا می‌کند. پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل قرار دارد. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است، در این قسمت خدمات تور، صرافی، کانسیرج، اتاق چمدان و فاکتور ارائه می‌شود. در هتل تو سیزن چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۴ انجام می‌گیرد. Two Seasons Hotel & Apartments پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. در فروشگاه داخل هتل انواع وسایل ضروری به فروش می‌رسد. در صورت نیاز به خدمات آرایشی به سالن زیبایی داخل هتل سری بزنید. مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل و آپارتمان‌های تو سیزن را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. ناگفته نماند این هتل برای استفاده مهمانان توانخواه بهینه‌سازی شده است. خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، اتو و لاندری نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل و آپارتمان‌های تو سیزن دبی دارای ۱۰۱۰ واحد اقامتی زیبا و مبله است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت گرند، سوئیت دلوکس، سوئیت پریمیوم، آپارتمان یک‌خوابه و آپارتمان دوخوابه است. ویوی زیبایی از دریا یا شهر از واحدهای اقامتی Two Seasons Hotel & Apartments دیده می‌شود. واحدهای این مجموعه عایق صدا بوده و دارای فضای آرامی برای استراحت هستند. مینی‌بار، یخچال، مایکروویو، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، میز و کمد لباس در تمام سوئیت‌ها موجود است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند سرویس اضافه در صورت موجود بودن به خریداران بلیط هواپیما ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

با اقامت در Two Seasons Hotel & Apartments سفر تفریحی تمام‌عیاری خواهید داشت. شاتل رایگان به ساحل عمومی جمیرا و اوت‌لت مال دبی برای مهمانان فراهم شده است. دسترسی راحت به ساحل، امکان بسیاری از تفریحات آبی ازجمله اسکواش و ماهیگیری را برای مهمانان میسر می‌کند. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کرده یا در صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب بگیرید. برای کودکان استخر مجزا، زمین‌بازی و وسایل بازی تدارک دیده شده است. مرکز اسپا، باشگاه ورزشی و اتاق بازی از دیگر امکانات تفریحی هتل تو سیزن هستند. مرکز اسپا دارای سونا، جکوزی، اتاق بخار و سولاریم است و انواع خدمات زیبایی و ماساژ ارائه می‌کند.

رستوران هتل

وجود شش رستوران معروف داخل هتل Two Seasons Hotel & Apartments شما را از رفتن به رستوران‌های خارج هتل بی‌نیاز می‌کند. یک روز زیبا در هتل تو سیزن با صرف صبحانه کانتیننتال یا انگلیسی آغاز می‌شود. رستوران La Terrasse Restaurant برای هر سه وعده‌غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است. منوی این رستوران شامل غذاهای عربی، فرانسوی و انواع غذاهای بین‌المللی است. پیشنهاد ما برای طرفداران غذاهای آسیایی به ویژه چینی، رستوران House of Noodles واقع در طبقه همکف هتل است. در Sushi Cafe انواع غذای ژاپنی و سوشی سرو می‌شود.

فاصله هتل و آپارتمان های تو سیزن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پیست اسکی دبی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمیرا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ میراکل دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کایت دبی: ۹.۳ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل تو سینز ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC