02145323 02191004043

هتل اسمارت استی بیچ بدروم

هتل اسمارت استی بیچ بدروم
smart stay beach hotel Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل اسمارت استی بیچ بدروم از هتل‌های چهار ستاره در بدروم ترکیه است، این هتل در منطقه گومبت واقع‌شده و جزو هتل‌های بی‌نظیر در این منطقه به شمار می‌رود. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود همواره مملو از مسافر می‌شود. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی، دسترسی آسانی به فرودگاه بدروم میلاس خواهید داشت و فاصله ۳۳ کیلومتری را به راحتی طی خواهید کرد. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل می‌توانید در عرض ۳ دقیقه پیاده‌روی، به ساحل بدروم دسترسی داشته باشید. از ساحل‌های دیدنی نزدیک به هتل اسمارت استی بیچ بدروم می‌توان به ساحل بارداکچی بی اشاره کرد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی مجهز، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

در هتل اسمارت استی بیچ بدروم پذیرش به‌ صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و صرافی برای تبدیل ارز تعبیه‌شده است. اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر هتل قابل‌دسترس است. همه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. برای برگزاری جلسات کاری می‌توانید به بخش بیزینس هتل مراجعه کنید. پارکینگ این هتل عمومی بوده و به‌ صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

از امکانات تفریحی این هتل بی‌نظیر می‌توان به استخر شنای روباز همراه با باغ اشاره کرد که به صورت فصلی دایر است و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین سونا، میز تنیس همراه با دارت نیز جزو امکانات تفریحی مشهور در این هتل هستند. علاوه بر ساحل اختصاصی می‌توان به امکانات باربیکیو و تراس آفتاب‌گیری اشاره کرد. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، ورزش‌های آبی، تورهای گردشگری، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های کودکان، اسکواش، اسب‌سواری، صخره‌نوردی، موج‌سواری، تنیس روی میز و بیلیارد. بی‌شک در این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست و از انتخابتان پشیمان نخواهید شد. برای کودکان نیز انواع تفریحات در نظر گرفته‌شده که می‌توانند ساعت‌ها سرگرم شوند، زمین‌بازی روباز و سرپوشیده برای کودکان تعبیه‌شده است. باشگاه بدن‌سازی مجهز همراه با مربی اختصاصی، حمام ترکی، خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی، انواع ماساژ، حمام عمومی و سونا جزو امکانات مربوط به‌سلامتی در هتل اسمارت استی بیچ بدروم هستند.

اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی دارای امکانات مجهزی هستند و با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید، همچنین سایر خدمات در اتاق‌های هتل عبارت‌اند از فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی بوده و از این قسمت می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محوطه را تماشا کنید. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، فرش، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، میز کار، بالکن همراه با مبلمان. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات و خدمات هتل اسمارت استی بیچ بدروم ‌
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC