02145323 02191004043

هتل الفت پالم دبی

هتل الفت پالم دبی
aloft palm Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Aloft Palm Jumeirah Dubai

هتل الوفت پالم جمیرا دبی واقع در شرقی ترین نقاط این شهر، تجربه‌ای متفاوت از اقامت در این جزیره را برای مسافران به ارمغان می آورد. این هتل با دارا بودن ۲۰۶ اتاق مجزا و با چشم اندازی منحصر بفرد در برابر دریا و دارا بودن ساحل اختصاصی، یکی از بهترین اقامتگاه‌‌‌های ممکن برای گذراندن تعطیلات در امارات متحده عربی به حساب می آید.
وجود ۷ رستوران و کافی شاپ‌های متعدد در محوطه هتل الوفت پالم جمیرا دبی باعث شده است ساکنین و مسافران هیچ دغدغه‌ای برای پیدا کردن لذیذ‌‌ترین غذا‌های محلی و یا بین المللی نداشته باشند و در کمترین زمان ممکن و با صرف کردن کوتاه‌ترین فاصله، به هر آن چیزی که می خواهند دست یابند.
پخش موسیقی در ساحل اختصاصی هتل الوفت پالم جمیرا نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که همواره با استقبال فوق العاده کاربران مواجه بوده است. همچنین وجود سالن بدنسازی ۲۴ ساعته هم یکی از مزایایی است که هتل در اختیار کاربرانی قرار داده با انجام تمرینات مستمر، به فکر سلامتی و آمادگی جسمانی هستند.
به این ترتیب وجود بهترین رستوران‌ها، سالن‌های بدنسازی و ساحل اختصاصی و نزدیکی به مراکز تفریحی شهر، هتل Aloft Palm Jumeirah Dubai را به یکی از بهترین مقاصد برای سپری کردن اوقات خوش تبدیل کرده است.
از امکانات رفاهی هتل الوفت پالم جمیرا می توان به دسترسی رایگان به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، چای ساز و تراس اختصاصی در هر اتاق اشاره کرد که در کنار مجاورت به دریا، امکان تجربه ای منحصربفرد را برای کاربران هتل مهیا کرده است.
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال آف امارات: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۴.۹ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل الفت پالم ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC