02145323 02191004043

هتل فلورا البرشاء دبی

هتل فلورا البرشاء دبی
flora al barsha at the mall Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
موقعیت هتل :
این هتل پذیرای مهمانان در دبی است.
امکانات هتل :
پرسنل صمیمی در میز پذیرش خوشحال هستند که به سؤالات مهمانان پاسخ می دهند.امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات و خدمات مبادله ارزی است. دسترسی به اینترنت وای فای (بدون هزینه اضافی) در اختیار مهمانان قرار می گیرد. تعدادی مغازه نیز وجود دارد. میهمانان با اتومبیل می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. سایر خدمات شامل خدمات نگهداری از کودک ، سرویس مراقبت از کودک ، کمک پزشکی ، سرویس انتقال ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی ، آرایشگاه و اتوبوس شاتل هتل می باشد.
اتاق های هتل :
اتاقها مجهز به تهویه هوا و یک تخت دونفره هستند. همچنین یک صندوق امانات و مینی بار با هزینه اضافی نیز در نظر گرفته شده است. یک ایستگاه چای / قهوه ، تلفن ، تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماهواره ای و وای فای (بدون هزینه اضافی) ، راه های بسیاری را برای راحتی ،ارتباط و سرگرمی مهمانان فراهم می کند. حمام ها دارای سشوار است و به دوش و وان مجهز هستند.
ورزش/سرگرمی :
مجموعه استخر روباز برای ورزش و آرامش ایده آل است. میهمانان می توانند از استراحت و آفتاب گرفتن وازچترهای آفتابگیر لذت ببرند. جکوزی در منطقه استخر آرامش بخش است. امکانات و خدمات تفریحی متنوعی وجود دارد که می توان از آن جمله به سالن ورزشی ، آبگرم ، سونا ، حمام بخار ، حمام ، سالن زیبایی و ماساژدرمانی اشاره کرد.
پذیرایی و غذا :
رستوران و کافه در دسترس میهمانان است.۲وعده غذایی قابل رزرو است. صبحانه ، ناهار و شام انتظار بزرگ و کوچک را برآورده می کند.
امکانات و خدمات هتل فلورا البرشاء ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ سرویس فرنگی حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC