02145323 02191004043

هتل لند مارک سامیت دبی

هتل لند مارک سامیت دبی
landmark summit hotel Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
 اطلاعات هتل لندمارک سامیت دیره
هتل لند مارک سامیت دیره دبی که نام قدیم آن هتل هالمارک دیره بود، یک هتل 4 ستاره است که در منطقه دیره دبی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این هتل، ایستگاه رقه است که در فاصله 200 متری آن قرار دارد. مرکز خرید الغریر نیز همانند ایستگاه مترو در فاصله 200 متری هتل لندمارک سامیت است.

با توجه به موقعیت مکانی این هتل، دسترسی راحتی به خور دبی Dubai Creek، بازار طلا و جواهر Gold Souq، بازار ادویه Spices Souq و منطقه هریتیج ویلیج Heritage Village خواهید داشت.

استخر نسبتا بزرگی در پشت بام هتل لندمارک سامیت قرار گرفته است. البته فضایی برای آفتاب گرفتن نیز در پشت بام لحاظ شده است. از دیگر امکانات هتل در پشت بام به استخر برای کودکان و کافه می‌توان اشاره کرد. در باشگاه سلامت و تندرستی نیز وسایل مخصوص برای بدنسازی، سونا، بخار، آبگرم، انواع ماساژ و ... قرار دارد. از امکانات دیگر هتل لندمارک سامیت می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، اجاره خودرو، خشکشویی، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، اتاق امانات، خدمات تورگردی، فروش بلیط جاذبه های توریستی و ... اشاره کرد.

سرویس رفت و برگشت به مرکز خرید و مرکز شهر دبی از هتل لندمارک سامیت گذاشته شده است که برای اطلاع از مقاصد و زمان حرکتشان، از مهمانداران رزرواسیون سوال نمایید. معماری و دکوراسیون اتاق‌های هتل لندمارک سامیت کاملا کاربردی و مدرن است. فضایی برای نشستن و تماشای تلویزیون در هر اتاق تعبیه شده است.

در داخل حمام هر اتاق نیز وسایل شخصی برای هر نفر و سشوار قرار گرفته است. تعداد اتاق های هتل سامیت لندمارک سامیت 113 عدد می‌باشد. طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و مدیترانه ای در رستوران های هتل سامیت لندمارک سامیت طبخ و سرو می شوند که شما می‌توانید به رستوران Mediterranean restaurant و یا سایر رستوران‌های هتل بروید و از غذاهای آماده شده نوش جان نمایید.

امکانات محبوب هتل لندمارک سامیت دیره
 Family Rooms - اینترنت بیسیم بار - اسنک بار اتاقهای غیرسیگاری اينترنت پرسرعت - اینترنت بیسیم رایگان - اینترنت بیسیم
امکانات و خدمات هتل لند مارک سامیت دبی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی کافه بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC