02145323 02191004043

هتل الان استانبول

هتل الان استانبول
elan hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل الان واقع در منطقه بی اوغلو خدمات پذیرش 24 ساعته اتاق هایی با مبلمان مدرن و وای فای رایگان ارائه میدهد. این هتل تنها 200 متر با خیابان استقلال و 8 دقیقه پیاده تا برج معروف گالاتا فاصله دارد. رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های مختلفی را در اطراف منطقه خواهید دید.

میهمانان میتوانند سوغاتی های دست ساز سنتی را از فروشگاه های محلی در نزدیکی هتل خریداری کنند. اتاق های هتل الان دارای کف فرش شده، تهویه مطبوع، صفحه تلوزیون تخت، کتری برقی و مینی بار هستند. حمام خصوصی دارای سشوار و لوازم آرایش رایگان هست. سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است. برخی اتاق ها منظره رو به دریا نیز دارند.

هر روز صبح یک صبحانه غنی از بوفه باز در هتل سرو میشود. یک رستوران نیز وجود دارد که غذا های منتخب از غذاهای ترکی را برای ناهار و شام سرو میکند. بار لابی انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی از جمله راکی سنتی ترکیه را ارائه میکند.

پارکینگ اختصاصی در محل با 5 یورو در روز امکان پذیر است. نکته جالب توجه این است که کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، روسی و ترکی صحبت میکنند.

ایستگاه مترو سیشانه تنها 250 متر از هتل فاصله دارد و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه ها را ارائه میکند. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری است و سرویس ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. همچنین 50 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل الان استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور مینی بار پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC