02145323 02191004043

هتل روبی پلاتینوم آلانیا

هتل روبی پلاتینوم آلانیا
rubi platinum hotel Hotel alanya
درجه هتل:
آلانیا
 هتل روبی پلاتینیوم یکی از هتل‌های ۵ ستاره منطقه کوناکلی آلانیا است. وقتی صحبت از اقامت در هتلی خاص آن هم در شهر آلانیا به میان بیاید بدون شک نامی هم از هتل ۵ ستاره روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت برده می‌شود.


علاوه بر ساحل و خلیج خصوصی، امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس و تسهیلات اسپا، گلف، پارک آبی، دارت از دیگر مزایای این هتل به شمار می‌روند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Rubi Platinum Spa Resort & Suites امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
همه چیز در این هتل بی‌نظیر است، از دکوراسیون بسیار مدرن اتاق‌ها و سالن‌ها گرفته تا عظمت منطقه ساحلی و کیفیت غذاهای هتل. ضمنا از برخی از اتاق‌های هتل Rubi Platinum Spa Resort & Suites Alanya چشم‌انداز‌های زیبایی از دریا و یا استخر بزرگش پیدا است که تماشای آن‌ها در بعضی از ساعات روز خالی از لطف نیست.
وقتی صبحتان را با پذیرایی از خود و در سالن غذاخوری هتل شروع کنید، وعده‌های بعدی را می‌توانید مهمان رستوران‌های متنوع هتل باشید تا علاوه بر غذاهای ترکی، طعم خوراک‌های مدیترانه‌ای را هم بچشید. در هتل روبی پلاتینیوم ۵ رستوران با منوی انتخابی وجود دارد. این هتل با دارا بودن امکاناتی چون کالسکه، غذای کودک، استخر، محوطه بازی، کلوپ ورزشی و نگهداری از کودکان بهترین انتخاب برای سفر با خانواده و کودک به شهر زیبای آلانیا است.
باید وقتی هتل را انتخاب می‌کنید فاصله آن را با مرکز شهر آلانیا و فرودگاه در نظر بگیرید، گرچه با وجود خدمات ترانسفر فرودگاهی این دسترسی برایتان آسان‌تر خواهد بود ولی بهتر است در صورتی هتل لوکس و زیبای روبی پلاتینیوم را رزرو کنید که در بیرون از هتل هیچ کار خاصی نداشته باشید، گرچه با ورود به داخل هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت دنیای اطراف را به کلی فراموش خواهید کرد.


فاصله هتل تا قلعه تاریخی آلاراهان: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل یولاس: ۱۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه قاضی پاشا: ۵۹.۹ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل روبی پلاتینوم آلانیا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه بار
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC