02145323 02191004043

هتل کلاب ماروی کوش آداسی

هتل کلاب ماروی کوش آداسی
club marvy Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل کلاب ماروی از هتل‌های ساحلی ترکیه است که با دکوارسیون مدرن و ساحل اختصاصی خود مورد توجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. این هتل در منطقه اوزدره واقع شده است و تا مرکز شهر حدودا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان ازمیر نیز حدودا ۵۰ کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه نیز از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی امکان‌پذیر است. از امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان و چندین استخر شنا اشاره کرد.
در لابی هتل کلاب ماروی می‌توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته بهره مند شوید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می‌گیرند. مرکز بیزینس موجود در این هتل نیز برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که به قصد تجارت و کار عازم کوش آداسی می‌شوند، زیرا امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسات و کنفرانس در این هتل دایر است. پارکینگ رایگان در این هتل به مسافرانی تعلق می‌گیرد که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی داشته باشند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. در لابی هتل می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی، سالن آرایشی و زیبایی و کرایه اتومبیل نیز بهره‌مند شوید. پرسنل هتل کلاب ماروی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
اتاق‌های موجود در این هتل عبارتند از اتاق کامفورت و اتاق خانواده که بعضی از اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به باغ و برخی دیگر چشم‌اندازی رو به دریا دارند. اتاق‌های موجود در هتل، دارای چیدمانی با وسایل و اسباب بی‌نظیر و شیکی است. همه اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند و شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای نشیمن، گاوصندوق هستند. مینی بار و بطری‌های آب رایگان در یخچال‌های این اتاق قرار داده شده است و بالکنی برای استراحت در تمامی اتاق‌های هتل تعبیه گردیده است. همچنین در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی نیز وجود دارد و این حمام‌ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.
مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از انواع ماساژتراپی در مرکز اسپا بهره‌مند شوند، همچنین همه مسافران می‌توانند از استخر و انواع سرسره‌های آبی لذت ببرند. باغ زیبایی محوطه این هتل را فرا گرفته است، همچنین در ساحل اختصاصی هتل می‌توانید حمام آفتاب گرفته و لحظات خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. تفریحاتی مانند ایروبیک، موسیقی‌های زنده، گالری‌های هنری، تنیس، پارک آبی، کلاب‌های شبانه، مینی گلف، زمین بازی کودکان جزو دیگر سرگرمی‌های این هتل به شمار می‌روند. همچنین محل سرپوشیده برای بازی کودکان مهیا گردیده است. نگهداری از کودکان خردسال نیز با هزینه جداگانه انجام می‌گیرد. امکانات رفاهی در این هتل تمامی ندارند، بنابراین اگر به دنبال آرامش باشید، امکاناتی نظیر کلاس‌های یوگا، بدنسازی، اسپا، اتاق بخار، چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری، حمام ترکی، ماساژ و سونا در این هتل بی‌نظیر ارائه می‌شوند، مطمئنا از سرگرمی‌های این هتل خسته نخواهید شد و اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات هتل کلاب ماروی ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC