02145323 02191004043

بهترین مراکز خرید باتومی را بشناسید

مجله گردشگری سپهران 26 شهریور ، 1403 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

باتومی شهری جذاب در جمهوری گرجستان است که به آن مروارید دریای سیاه می‌گویند، زیرا در منطقه ساحلی جنوب غربی گرجستان قرار دارد و مملو از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و سرگرمی است. گردشگران اغلب بعد از تجربه چندین جاذبه دیدنی به سراغ مراکز خرید باتومی می‌روند تا هم برای خود خرید کنند و هم سوغاتی بگیرند. این شهر چندین مرکز خرید تجاری دارند که هم برای تهیه محصولات مورد نیاز و هم گشت و گذاری عالی هستند. در این مقاله از وبسایت «سپهران تور» به طور کامل به معرفی مراکز خرید معروف باتومی گرجستان می‌پردازیم.

باتومی پلازا؛ تفریح و خرید در مراکز خرید باتومی

کسانی که می‌دانند باتومی کجاست احتمالا مرکز خرید باتومی پلازا را که در نزدیکی تله کابین آرگو قرار دارد، به عنوان مکانی جالب برای خرید و تفریح ​​در باتومی می‌شناسند. این مکان که از بهترین مراکز خرید باتومی است، گزینه‌های متنوعی برای خرید و سرگرمی ارائه می‌دهد. در طبقه همکف باتومی پلازا مغازه‌های کوچک زیادی برای خرید جواهرات، عینک آفتابی، لوازم جانبی موبایل، قاب گوشی و همچنین محلی که قهوه معطر ترکی در آن دم می‌شود، پیدا خواهید کرد. همچنین خدمات تعمیر تلفن، سالن زیبایی و همچنین سرویس بهداشتی با پرداخت هزینه وجود دارد‌.

بازار طلا در طبقه دوم قرار دارد و طیف گسترده‌ای از جواهرات و زیورآلات مصرفی را ارائه می‌دهد. طبقه سوم نیمه خالی است، اما یک سالن زیبایی در آنجا وجود دارد. طبقه چهارم هتل و کافه سه ستاره مردی پلازا و در طبقه پنجم استخر و سالن بدن‌سازی هستند. همچنین در چند قدمی جاذبه‌های اصلی باتومی قرار دارد.

  • امکانات: فروشگاه‌های خرده‌فروشی، رستوران، کافه، سوپرمارکت، سرگرمی، مرکز تناسب‌اندام، خدمات بانکی، پارکینگ، منطقه بازی کودکان، سرویس بهداشتی و خدمات مشتری
  • ساعت کار: 9 صبح تا 11 شب
  • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/qd3we9qc3H58UG17A

نمایی از باتومی پلازا

    نمایی از باتومی پلازا

    مترو سیتی

    مترو سیتی یکی دیگر از مراکز خرید باتومی است که در نزدیکی ساحل دریای سیاه قرار دارد. از مواد غذایی، غذاهای لذیذ گرفته تا لباس‌های زنانه و مردانه حتی اقلام محلی، در این مرکز می‌توانید همه‌چیز مورد نیاز خود را پیدا کنید. در طبقه اول بوتیک‌هایی با لباس‌هایی از مارک‌های ارزان‌قیمت مانند LC Waikiki وجود دارد.

    در طبقه دوم مغازه‌های فروش کفش، رستوران‌های زنجیره‌ای، سرگرمی‌های مانند و سینما دیده می‌شوند. همچنین در این طبقه یک مرکز تفریحی بزرگ برای کودکان، یک مرکز تناسب‌اندام با حمام و استخر شنای اختصاصی وجود دارد. بااین‌حال، نقطه برجسته مرکز خرید در پشت‌بام ساختمان است که منظره چشمگیری از دریا را ارائه می‌دهد. پشت‌بام جایی برای برگزاری جشن‌ها، عروسی‌ها و سایر رویدادهای مهم است.

    • امکانات: فروشگاه‌های خرده‌فروشی، وای فای، رستوران‌های زنجیره‌ای، انواع سرگرمی‌ها، مرکز خدمات بانکی، پارکینگ، شهربازی کودکان، سرویس بهداشتی و پشتیبانی مشتریان
    • ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب
    • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/BpzAGAVNtZXQRb6n9

    تصویری از مرکز خرید مترو سیتی باتومی

      تصویری از مرکز خرید مترو سیتی باتومی

      باتومی مال؛ از نخستین مراکز خرید باتومی

      باتومی مال یکی از اولین مراکز خرید باتومی است. این ساختمان چهار طبقه در مرکز شهر و نزدیک مک‌دونالد قرار دارد. طبقه اول این مرکز خرید توسط سوپرمارکت بزرگ Goodwill اشغال شده است، جایی که به گفته گردشگران، خرید محصولات با قیمت‌های کاملا معمولی امکان‌پذیر است. در طبقات بالا انواع بوتیک‌ها، کافه‌ها و سالن ورزشی 24 ساعته وجود دارند.

      درمجموع، حدود 50 فروشگاه خرده‌فروشی پوشاک، جواهرات، کفش، لوازم جانبی، عطر، مبلمان، لوازم الکترونیکی، اقلام خانگی و یک فروشگاه بزرگ لوازم الکترونیکی Apple iPlus در این مرکز خرید قرار دارند. همچنین فضای جداگانه‌ای برای سرگرمی کودکان از جمله فضای بازی کامپیوتری در نظر گرفته شده است.

      • امکانات: سوپرمارکت بزرگ Goodwill، بوتیک‌ها، وای فای، فودکورت، سالن زیبایی، مرکز بازی‌های کودکان، سالن ورزشی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و خدمات مشتری
      • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
      • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/s7v2XgczBXQ1XZPM7

      عکسی از باتومی مال

        عکسی از باتومی مال

        گرند مال

        گرند مال به عنوان بزرگ‌ترین و یکی از بهترین مراکز خرید باتومی شناخته می‌شود. در این مرکز مغازه‌های زیادی در چهار طبقه، یک فودکورت بزرگ و حتی یک سالن بولینگ وجود دارد. عاشقان خرید بیش از 100 بوتیک از جمله برندهای معروفی مانند زارا، منگو، گس، آرمانی، لیوایز، رانگلر، ماسیمو دوتی، استرادیواریوس و غیره را خواهید دید.

        مجموعه وسیعی از مغازه‌ها در فروش لوازم‌خانگی، کالاهای خانگی، لوازم‌آرایشی، کالاهای کودکان و اسباب‌بازی‌ها و موارد دیگر فعالیت دارند. طبقه چهارم گرند مال به سرگرمی اختصاص دارد. اینجا بزرگ‌ترین فود کورت در باتومی است که در آن غذاخوری‌های زنجیره‌‌ای معروف مانند مک‌دونالد، کی اف سی، مترو، وندی و غیره وجود دارد. همچنین در طبقه آخر می‌توانید سینما، بولینگ، باشگاه بدن‌سازی و زمین‌بازی را پیدا کنید.

        • امکانات: فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فودکورت، کافی‌شاپ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، مرکز بازی‌های کودکان، سینما، باشگاه بدن‌سازی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و خدمات مشتری
        • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
        • آدرس مپ: https://maps.app.goo.gl/TShX33EV3vq1VaYw6

        نمایی از گرند مال باتومی

          نمایی از گرند مال؛ از بزرگ‌ترین مراکز خرید باتومی

          بلک سی مال؛ از ارزانترین مراکز خرید باتومی

          بلک سی مال یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید باتومی است که در آن می‌توانید محصولات مختلف را با قیمت پایین خریداری کنید. این مرکز خرید کوچک تنها یک طبقه دارد. سوپرمارکت مواد غذایی این مرکز خرید بیشتر ساختمان را اشغال کرده و در اغلب روزها با هجوم مشتریان همراه است. پس ممکن است گاهی اوقات تا نیم ساعت در صف بایستید تا محصولات خود را تهیه کنید.

          سوغاتی‌هایی در این مرکز خرید ارائه می‌شوند که در بازارهای دیگر شهر پیدا نمی‌کنید. برند محلی معروف گرجی به نام BlueTabla منسوجات (عمدتا رومیزی) و ظروف با نقوش ملی تولید و در این مرکز می‌فروشد. فروشگاه لوازم جانبی برند Cosmo اقلام دست‌ساز مانند کیف‌دستی، کیف پول و زیورآلات محلی دارد.

          تنها چند فروشگاه پوشاک بلک سی مال وجود دارد. یک داروخانه، چند فروشگاه ابزار فروشی و یک فروشگاه لوازم الکترونیکی معروف به نام Zoomer در این مرکز خرید دیده می‌شود. برای بچه‌ها فقط یک فروشگاه اسباب‌بازی‌فروشی و کتاب‌فروشی وجود دارد. این مرکز خرید یک فودکورت متوسط نیز دارند که چندین نوع غذا با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.

          • امکانات: فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دستگاه‌های خودپرداز، محل فروش اپراتور تلفن همراه، فودکورت، داروخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و خدمات مشتری
          • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
          • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/C9pnhgcARaajjFYZ6

          تصویری از بلک سی مال باتومی

            تصویری از بلک سی مال باتومی

            دی اس مال

            مرکز خرید DS Mall به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید باتومی است که در دو طبقه به مهمانان خود خدمات می‌دهد. این مکان یک مرکز خرید محلی محسوب می‌شود و نباید انتظار وجود برندهای بزرگ یا خدمات گسترده را داشته باشید. فروشگاه‌های مواد غذایی با نام سوپرمارکت Nikora تمامی نیازهای شما را به خوبی برای خرید مواد غذایی برآورده می‌کند. در کنار این مرکز خرید چندین مغازه اسباب فروشی، منسوجات (پرده و روتختی)، لوازم‌آرایش و داروخانه دیده می‌شوند.

            در یکی از فروشگاه‌های دی اس مال تمامی لوازم مورد نیاز رقص وجود دارند. اگر به رقص علاقه دارید، در اینجا لباس‌هایی برای رقص‌های آمریکای لاتین، رقص‌های محلی گرجستان و دامن‌های مختلف بومی این کشورها به فروش می‌رسند. این مرکز خرید فودکورت ندارد، اما یک محوطه بازی بزرگ برای کودکان و یک کافه در کنار آن قرار دارد. درحالی‌که شما قهوه می‌نوشید، کودک شما می‌تواند دقایقی را به بازی کردن مشغول شود.

            • امکانات: سوپرمارکت بزرگ Nikora، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دستگاه‌های خودپرداز، محوطه بازی، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و خدمات مشتری
            • ساعت کار: 9 صبح تا 9 شب
            • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/ifGvw5gScQWXBfWn7

            عکسی از مرکز خرید دی اس مال

              عکسی از مرکز خرید دی اس مال در باتومی

              باتومی بازار؛ از مهمترین مراکز خرید باتومی

              بازار باتومی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید باتومی محسوب می‌شود. این مکان یک بازار محلی معروف است که انواع خوراکی‌ها و مواد غذایی را ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند آب و هوای باتومی چگونه باشد؛ حتما این بازار را ببینید. این بازار چندین بخش مختلفی دارد که شامل میوه‌ها و سبزیجات تازه و گوشت علاوه بر عسل، ترشی، پنیر محلی و سایر موارد است. شما همچنین می‌توانید در این بازار چای، قهوه و ادویه‌جات را به صورت محلی تهیه کنید. درمجموع، این بازار برای خرید مواد غذایی خوراکی در طول سفر به باتومی توصیه می‌شود.

              • امکانات: فروشگاه‌های مواد و محصولات غذایی
              • ساعت کار: 8 صبح تا 10 شب
              • آدرس مپ: https://maps.app.goo.gl/GC3u74iVfVavy9DF7

              نمایی از باتومی بازار

                نمایی از باتومی بازار

                آگروهاب باتومی

                مرکز خرید آگروهاب باتومی تنوع بی‌نظیری از انواع محصولات کشاورزی و محلی را ارائه می‌دهد. شما در یکی از بهترین مراکز خرید باتومی می‌توانید محصولات تازه را مستقیماً از تولیدکنندگان تهیه کنید. در اگروهاب سوپرمارکتی به همین نام برای کالاهای کشاورزی وجود دارد که هر کسی می‌تواند هر آنچه را که برای سفره‌خانه خود نیاز دارد در آن پیدا کند.

                یک داروخانه در این مرکز خرید وجود دارد که طیف گسترده‌ای از محصولات پزشکی و داروها را ارائه می‌دهد. چندین مغازه‌های فروش انواع نوشیدنی خاص را در این مرکز خواهید دید. یک کافه دنج با تراس مکانی ایده‌آل برای استراحت پس از خرید وجود دارد که در آن می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید.

                • امکانات: سوپرمارکت آگروهاب داروخانه، کافه شیرینی فروشی، دستگاه‌های خودپرداز بانک، کافه و مغازه‌های فروش نوشیدنی
                • ساعت کار: 9 صبح تا 9 شب
                • آدرس مپ: https://maps.app.goo.gl/4sfW7nAXtBJkZAm46

                تصویری از مرکز خرید آگروهاب باتومی در شب

                  تصویری از مرکز خرید آگروهاب باتومی در شب

                  هوپا بازار؛ از مراکز خرید بزرگ باتومی

                  هوپا بازار بزرگی در باتومی گرجستان است که در آن فروشگاه‌های زیادی را در پیچ‌وخم کوچه‌ها خواهید یافت. این مکان که از مراکز خرید باتومی محسوب می‌شود، تقریباً همه‌چیز از لباس، کفش، لوازم جانبی، وسایل خانه، غذا و خیلی چیزهای دیگر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خانواده و دوستان خود به این مرکز خرید محلی بروید که درنهایت سادگی و به شکلی سنتی طراحی شده است.

                  • امکانات: مغازه‌های خرده‌فروشی
                  • ساعت کار: 8 صبح تا 6 عصر
                  • آدرس مپ: https://maps.app.goo.gl/duvHBhiPzDuPtJDs9

                  عکسی از هوپا بازار باتومی

                  عکسی از هوپا بازار باتومی

                  یالیکو اند فرندز

                  فروشگاه Yuliko&Friends مکانی منحصربه‌فرد در مرکز شهر باتومی است که می‌توانید لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک زنانه را در این مکان خریداری کنید. این فروشگاه که از مراکز خرید ارزان باتومی محسوب می‌شود، طیف گسترده‌ای از مدل‌های پوشاک زنانه را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند.

                  ویژگی بارز فروشگاه کیفیت کالاهای ارائه شده و توجه خاص به هر مشتری برای ارائه یک تجربه فراموش ناشدنی است. علاوه بر این، یالیکو اند فرندز یک سرویس تحویل راحت را به درب منزل یا محل اقامت شما در باتومی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود روند خرید دلپذیرتر و راحت‌تر شود.

                  • امکانات: لباس‌ها و اکسسوری‌های شیک
                  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
                  • آدرس مپ: https://maps.app.goo.gl/9hF25USvaHAqhbAj7

                   بی اند جی استور؛ از بهترین مراکز خرید باتومی

                  برند بی اند جی استور در گرند مال قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید باتومی گرجستان است. در این فروشگاه می‌تواند لباس‌های شیک و روزمره تا لباس‌های خاص و مجلسی پیدا کنید. این فروشگاه تنوع گسترده‌ای در انواع پوشاک بچه‌گانه، زنانه و مردانه در همه سنین دارد. این برند ترکیه‌ای است و محصولات خود را درنهایت کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌کند.

                  • امکانات: لباس‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه
                  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب
                  • آدرس مپ: https://goo.gl/maps/s7v2XgczBXQ1XZPM7

                  نمایی از بی اند جی استور

                    نمایی از بی اند جی استور

                    در سفر مراکز خرید باتومی را فراموش نکنید

                    در این مقاله بهترین مراکز خرید باتومی را معرفی کردیم، اکنون می‌توانید در سفر بعدی خود به این شهر زیبا از این مراکز دیدن کنید. درمجموع، مکان‌های خرید در باتومی شامل مال‌ها و فروشگاه‌های معروف می‌شوند که تمامی نیازهای شما برای تهیه لباس، مواد غذایی، گشت‌وگذار، تفریح و صرف یک وعده‌غذای عالی برآورده می‌کنند. لازم نیست حتما پول زیادی با خودتان به باتومی ببرید تا خرید کنید. حتی گشت‌وگذار و بازدید از این مراکز خرید به تنهایی یک فعالیت جذاب و مفرح به حساب می‌آیند. با خرید و رزرو تور باتومی می‌توانید از مراکز خرید این شهر ساحلی در گرجستان دیده کنید.

                    سوالات متداول:

                    ۱- بهترین مراکز خرید در باتومی کدام‌ها هستند؟

                    از معروف‌ترین مراکز خرید باتومی می‌توان به مرکز خرید باتومی مال و مترو سیتی فوروم اشاره کرد. این مراکز خرید بزرگ انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم الکترونیکی، سوغاتی‌ها و رستوران‌های بین‌المللی و محلی را در خود جای داده‌اند.

                    ۲- آیا در مراکز خرید باتومی امکان خرید برندهای بین‌المللی وجود دارد؟

                    بله، در مراکز خرید بزرگ باتومی مانند مترو سیتی فوروم و باتومی مال، می‌توانید برندهای بین‌المللی معروفی مانند Zara، H&M، Nike و سایر برندهای پوشاک، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی را پیدا کنید. این مراکز خرید تنوع زیادی از برندهای معتبر جهانی را ارائه می‌دهند.

                    مقالات پربازدید
                    6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC